Mam mdłości, kiedy czytam takiego neofaszystę cyc a

Data: 2009-09-21 10:21:26
Autor: Antenka
Mam mdłości, kiedy czytam takiego neofaszystę cyc a
:- ( bleeeeeeee )

Antenka

Data: 2009-09-21 19:25:56
Autor: raff
Mam mdłości, kiedy czytam takiego neo faszystę cyca
Antenka pisze:
:- ( bleeeeeeee )

Antenka

Brodawki go swedza, stad dzisiaj jest podniecony.

R.

Data: 2009-09-21 19:51:33
Autor: CYC
Mam mdlosci, kiedy czytam takiego neofaszyste cyca

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:6e1a18bd-aedd-4fe8-9850-12b16b5a4dbce34g2000vbm.googlegroups.com...
:- ( bleeeeeeee )

Antenka

He , he !! frau Blond - Antenka , usiluje nadac swojej faszystowskiej tozsamosci ludzki wymiar , porownujac ja do cyca .
Nic z tego , osobowosc jej zostala juz dawno sklasyfikowana tak samo jak jej idol faszystowski guru Farfal .
Dalabys mu ? no coz , kobiety sa nieobliczalne i czesto niespodziewanie glupie .
Byc komunista , jest niczym z identyfikowaniem sie z faszyzmem .
I taka blondi usiluje to robic .
Nie zal Ci Twoich ew. dzieci ? / Chcesz aby pochlonal je faszystowski atomowy grzyb ?/
Ja z Ciebie matla ? , czy tylko udajesz samice ?

cyc

Data: 2009-09-21 21:45:24
Autor: awe
Mam mdlosci, kiedy czytam takiego neofaszyste cyca
Cycu ja mysle ze twoja zona tez by mu dala. Przystojny, mlody, a wy juz stary a do tego komuch
awe

Data: 2009-09-21 22:34:15
Autor: Polok_prawdziwy
awe wrote:

Cycu ja mysle ze twoja zona tez by mu dala. Przystojny, mlody, a wy juz
stary a do tego komuch

Ty AWEMARYNA zarobotom siem lepij rozglondnij, a nie tukej beblaniem siem
zajmuj...!!!

Za beblanie dutkuw na łopłatem cynsu niedostanies, a wis, ze miesionc
zamiesioncem leci...

Data: 2009-09-21 22:18:35
Autor: sweet.blue eyes
> [...]

Nie zal Ci Twoich ew. dzieci ? / Chcesz aby pochlonal je faszystowski atomowy grzyb ?/
Ja z Ciebie matla ? , czy tylko udajesz samice ?

Pocałuj mnie w dupę! Antenka  --

Data: 2009-09-21 13:30:58
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 22:19, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Pocałuj mnie w dupę!

a ja mogę ?

R.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nie!

Data: 2009-09-22 13:00:45
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7570910c-549c-4aec-bbbe-8f609996e975l35g2000vba.googlegroups.com...

> Pocałuj mnie w dupę!

No prosze ! czysto faszystowska inteligencja i taka sama kultura .

cyc

Data: 2009-09-22 05:33:18
Autor: Antenka
Mam mdlosci, kiedy czytam takiego neofaszyste cyca
No prosze ! czysto faszystowska inteligencja i taka sama kultura .

Cycu, twojego prostactwa nikt nie jest w stanie przebić, ty
różowo-czerwono-czarny-żydo-nazi-komuchu pieperzony!!! Wystarczy?! No!
To spadaj - do rynsztoka - tam twoje miejsce! :E

Antenka

P.s. Niestety tylko na tych falach odbierasz - musiałam  więc zniżyć
się to twojego kloacznego poziomu i już zbiera mi się na wymioty
bleee... :-(((

Data: 2009-09-22 15:37:38
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6a428cc0-e95e-4d7f-9305-5a77bacac510y20g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

Moze konkretniej szanowna pani ?
Pokaz mi probke mojego " kloacznego poziomu " ?
A moze jednak nie tyle konfabulujesz ile najzwyczajniej w swiecie i po faszystowsku klamies ?.
Jesli znajdziesz dowod potwierdzajacy Twoja ocene i nie bedzie to tylko zasluzona riposta w stylu mojego adwersarza , to przyznam , ze Antenka - Furia , zawsze ma racje , nawet podkochujac sie w Farfale :) .

cyc

Data: 2009-09-22 07:51:48
Autor: Antenka
Mam mdlosci, kiedy czytam takiego neofaszyste cyca
Szanowna pani  czytając twoje wątki, w których wzywasz do
bojówkarskich metod w kraju, który póki co uchodzi za demokratyczny,
zmuszona była stwierdzić, że jesteś piewcą zakazanej ideologii.

Ta sama pani, wzięła poprawkę, że stopień spustoszenie, którego
dokonała  w twoim mózgu ta zakazana prawnie ideologia jest już
nieodwracalny, dlatego postanowiła wybaczyć ci twoje haniebne
zachowanie. Ogląd rzeczywistości przez taką jednostkę jest zaburzony,
dlatego głoszone przez nią wywody są subiektywne - są wytworem chorego
umysłu -  i nijaki nie przystaja do tej  rzeczywistości. Amen.

Antenka

Data: 2009-09-22 05:53:19
Autor: Antenka
Mam mdlosci, kiedy czytam takiego neofaszyste cyca

> Pocałuj mnie w dupę!

a ja mogę ?

Wiesz, Rafaello bardzo mi podpadłeś :(

Antenka

Data: 2009-09-22 15:47:50
Autor: Prawusek
Mam mdlosci, kiedy czytam takiego neofaszyste cyca
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message

Może jesteś w ciąży - a szukasz innych przyczyn... :-)))))))))))

Data: 2009-09-22 16:50:31
Autor: CYC

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:h9ako7$31q$1atlantis.news.neostrada.pl...
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message

Może jesteś w ciąży - a szukasz innych przyczyn... :-)))))))))))

W tym wieku dziewczynki jeszcze w ciaze nie zachodza , nawet jesli ,jak Antenka , mocno sie o to staraja .

cyc

Data: 2009-09-22 21:28:05
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Mam mdlosci, kiedy czytam takiego neofaszyste cyca

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał

W tym wieku dziewczynki jeszcze w ciaze nie zachodza , nawet jesli ,jak Antenka , mocno sie o to staraja .

Już nie zachodzą Cycu. To stara faszystowska rura.

Przemek

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-23 09:32:46
Autor: CYC

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h9b8g8$b01$1news.onet.pl...

[...]

No chyba , ze jest juz tak stara , ze ..........zdziecinniala :).
Za moja opcja przemawia jednak fakt , ze niewielu starszych ludzi sklonna jest akceptowac faszystowskie idee . To oczywiste ze wzgledu na pamiec nieodleglych dla nich czasow w ktorych faszysci pokazali co potrafia .
Mlodziez natomiast , ta calkiem gowniarska i niedoksztalcona , latwo  ulega wszelkim nowinkom ideologicznym a faszyzm dla nich taka sie wlasnie jawi .
Stad jednak uwazam ja za gowniare .

cyc

Data: 2009-09-23 09:43:32
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
[...]

Ja wiem? Sekciarz powie, ze tak i już.... Jeżeli modlą się pod wizerunkiem ukrzyżowanego  Żyda i jednocześnie są zdeklarowanymi antysemitami, to wszystkiego można się spodziewac.

Przemek

Data: 2009-09-23 06:20:44
Autor: Antenka
Mam mdlosci, kiedy czytam takiego neofaszyste cyca
GóWno zawsze śmierdzi i  na wierzch wypływa - kupecki. To oczywiście o
tobie, jełopie.
Ginekolog - amator się znalazł. Co ty, pedał, możesz wiedzieć o
kobiecym cyklu miesięcznym? Spółkujesz z chłoptysiami, a z tego
dzieciara na pewno nie będzie. Za to HIV-a, syfa i dużą kupę dostajesz
gratis! :D 100 % gwarancja! ...he he

Antenka

Data: 2009-09-23 15:29:50
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Mam mdlosci, kiedy czytam takiego neofaszyste cyca

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

GóWno zawsze śmierdzi i  na wierzch wypływa ....

Czyli w dalszym ciągu jesteś na powierzchni. Szkoda...

Przemek

Data: 2009-09-23 07:17:25
Autor: Antenka
Mam mdlosci, kiedy czytam takiego neofaszyste cyca
No ty, ty kupecki. Znowu dryfujesz na psp, smród jak jasna cholera!
:D

Antenka

Data: 2009-09-21 22:32:10
Autor: Polok_prawdziwy
sweet.blue_eyes@wp.pl wrote:

> [...]

atomowy grzyb ?/
Ja z Ciebie matla ? , czy tylko udajesz samice ?

ŁOJ...!!! ŁOJ...!!!! AMTENKO...!?

- mdłości mos, a molestowano chciałabyś być - noto widzem, ześ sasiono...

Data: 2009-09-21 20:06:20
Autor: konserwator
[...]

to nazista - nie faszysta....

Data: 2009-09-21 11:32:05
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 20:06, "konserwator" <djmac§don¨Èa...@algonet.se> wrote:
Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisal w wiadomoscinews:6e1a18bd-aedd-4fe8-9850-12b16b5a4dbce34g2000vbm.googlegroups.com...

> :- ( bleeeeeeee )

to nazista - nie faszysta....

Wiem jedno - to jest skończone bydle!

Antenka

Data: 2009-09-21 22:29:54
Autor: Polok_prawdziwy
Mam mdłości, kiedy czytam takiego neofaszystę cyca
Antenka wrote:

:- ( bleeeeeeee )

Dostanies CIECKI, cyjak AMTENKO...?

A moze ten twuj niełopatsnie posioł...!?

Takcyłowak, jak mdłości mos i zygać cisiem chce to niedobry znak...

Data: 2009-09-21 23:06:46
Autor: MH
Antenka wrote:

> :- ( bleeeeeeee )

Dostanies CIECKI, cyjak AMTENKO...?

A moze ten twuj niełopatsnie posioł...!?

Takcyłowak, jak mdłości mos i zygać cisiem chce to niedobry znak...

Piknieś to Baco rozkminił ... Kiedysik kciała molestowań grupowych doznawać ..
Ali ... , terozki po kimsik siem ślisgać niebedymy !!

MH

--

Mam mdłości, kiedy czytam takiego neofaszystę cyc a