Mam mdłości, kiedy czytam takiego neofaszystę cyca

Data: 2009-09-21 22:29:54
Autor: Polok_prawdziwy
Mam mdłości, kiedy czytam takiego neofaszystę cyca
Antenka wrote:

:- ( bleeeeeeee )

Dostanies CIECKI, cyjak AMTENKO...?

A moze ten twuj niełopatsnie posioł...!?

Takcyłowak, jak mdłości mos i zygać cisiem chce to niedobry znak...

Data: 2009-09-21 23:06:46
Autor: MH
Antenka wrote:

> :- ( bleeeeeeee )

Dostanies CIECKI, cyjak AMTENKO...?

A moze ten twuj niełopatsnie posioł...!?

Takcyłowak, jak mdłości mos i zygać cisiem chce to niedobry znak...

Piknieś to Baco rozkminił ... Kiedysik kciała molestowań grupowych doznawać ..
Ali ... , terozki po kimsik siem ślisgać niebedymy !!

MH

--

Mam mdłości, kiedy czytam takiego neofaszystę cyca