Mam nadzieje zae PO nie zrealizuje zadnej swojej obietnicy

Data: 2010-07-05 18:31:49
Autor: u2
Mam nadzieje zae PO nie zrealizuje zadnej swojej obietnicy
W dniu 2010-07-05 18:02, awe pisze:
Dlaczego? Bo po co. W nastepnych wyborach zaglosuje na PO jesli dobiora sie do dupy administracji, budzetowce i zmniejsza deficyt budzetowy, a studentom pokaza fucka - student musi liczyc na siebie, bo mamy kapitalizm, a ze przy okazji cos zahandluja czy z sobiesiakiem ubija drobny interes za 500 mln zl- coz dlatego zeby nie byl to dziki kraj - jestem gotow przymknac oko. Wygrywa lepszy i skuteczniejszy.

Miro triumfuje, Zbycho i Rycho odetchnęli z ulgą, CBA odbite :)

A jesli doprowadza kraj do ruiny - to takie ich prawo bo wygrali, a wy im daliscie przyzwolenie. I ja panowie wieszac sie nie bede. Przeciwnie. Zrobie wszystko zeby nie placic zadnych podatkow.

Podatki płacą tylko idioci :)

Mam nadzieje zae PO nie zrealizuje zadnej swojej obietnicy