Mam nadzieję, że przegra te wybory

Data: 2015-05-07 19:24:28
Autor: Joschi
Mam nadzieję, że przegra te wybory
 ~Jana 50 minut temuStraszliwe wodolejstwo i ani jednego konkretu. Żadnego odniesienia się do zarzutów dotyczących jego polityki (Ukraina, lekceważenie Polski przez wszystkich "sojuszników", wyciąganie z ognia amerykańskich kartofli polskimi rękoma i jednoczesne obrażanie Polaków, brak godności narodowej, itd). Tylko zapewnienia o tym, że jest rozważnym, "nowoczesnym patriotą". Pewnie takim samym jak Michnik i ludzie z jego kancelarii w rodzaju Lityńskiego czy Wujca... Mam nadzieję, że przegra te wybory i to będzie pierwsza zmiana na lepsze i nowy początek.

Mam nadzieję, że przegra te wybory