"Mam nadzieję, że reformy pani Zalewskiej nie będzie. Że Kaczyński się opamięta"

Data: 2017-05-31 10:33:51
Autor: prezydent San Escobar
"Mam nadzieję, że reformy pani Zalewskiej nie będzie. Że Kaczyński się opamięta"
"Mam nadzieję, że reformy pani Zalewskiej nie będzie. Że Kaczyński się
opamięta"

Prof. Krzysztof Konarzewski przypomina, że PiS zbijało kapitał polityczny na
sprawie referendum ws. sześciolatków. A PO zarzucało "arogancję i lekceważenie"
woli obywateli. - A teraz zachowują się tak jak PO - ocenił w TOK FM. Wg byłego
szefa CKE, trzeba ograniczyć wpływ polityków na ustrój szkolny.

- Byłem głębokim przeciwnikiem PO, kiedy Sejm odrzucał wniosek o referendum w
sprawie sześciolatków. Choć popierałem naukę sześciolatków w szkole. Uważałem,
że skoro milion obywateli chce w tej sprawie referendum, to należy ich
wysłuchać - mówił prof. Krzysztof Konarzewski w "Poranku Radia TOK FM".

I zaproponował, by ograniczyć prawo polityków do wprowadzania zmian w systemie
edukacji. - Myślę, że ustrój szkolny powinien być wpisany do konstytucji. Żeby
tak głęboka reforma wymagało referendum.
Czy PiS się opamięta?

Prof. Konarzewski, ma nadzieję, że "reformy pani Zalewskiej nie będzie". - Że
PiS się opamięta, że Jarosław Kaczyński się opamięta. Bo jednak jest w Sejmie
900 tys. podpisów - mówił wykładowca Wszechnicy Świętokrzyskiej.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-31 13:08:37
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:ktvsicl4d9ad93kd2k8428th4fo74i2aj04ax.com...
"Mam nadzieję, że reformy pani Zalewskiej nie będzie. Że Kaczyński się
opamięta"

No zoabcz! Taki dziadunio a trzęsie całym PiS-em. Ma na wszystkich haki?  Za Laskowikiem Zenkiem: "Co to będzie... gdy słoneczko nasze zgaśnie...?" SRU!!!!

CL

Data: 2017-06-08 18:06:38
Autor: prezydent San Escobar
"Mam nadzieję, że reformy pani Zalewskiej nie będzie. Że Kaczyński się opamięta"
W samym Poznaniu pracę straci 735 nauczycieli.
"- Wśród nauczycieli jest duży niepokój. Ludzie są zdezorientowani. Statystyki,
które do nas płyną, są bardzo niepokojące - mówi Joanna Wąsala. - A z roku na
rok będzie jeszcze gorzej."

Ponad 700 nauczycieli w Poznaniu straci od września pracę w związku z reformą
oświaty. Ministerstwo edukacji utrzymuje, że zwolnień nie będzie, bo nie liczy
tych nauczycieli, którym szkoły nie przedłużą umów. A jest ich ponad 400.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

"Mam nadzieję, że reformy pani Zalewskiej nie będzie. Że Kaczyński się opamięta"