Mam nadzieje, ze taka dawka wiedzy o nich samych PiSiakom nie zaszkodzi ;)

Data: 2009-06-05 21:53:08
Autor: Hans Kloss
Mam nadzieje, ze taka dawka wiedzy o nich samych PiSiakom nie zaszkodzi ;)
Miotasz się zenu¶ tak bardzo, że wpadłe¶ w permanentn± redundancję. Poczytaj lepiej cos o zwieraczach ze szczególnym uwzględnieniem ich dysfunkcji czyli tzw. "popuszczania"- ale poczytaj SOBIE. Może byc przydatne i to juz bardzo niedługo ;)
J-23

--

Mam nadzieje, ze taka dawka wiedzy o nich samych PiSiakom nie zaszkodzi ;)