Mam nadzieje, ze taka dawka wiedzy o nich samych PiSiakom nie zaszkodzi ;)

Data: 2009-06-05 23:59:00
Autor: awe
Mam nadzieje, ze taka dawka wiedzy o nich samych PiSiakom nie zaszkodzi ;)
Masz cos z glowa? Dostales od lekarza podstawy psychologii? Twoj przypadek jest znacznie ciezszy, ale dobrze ze szukasz...ja na Twoim miejscu tez bym sie zastanawial czy nie mam cos nie tak z glowa
awe

Data: 2009-06-05 23:59:27
Autor: Lorn
awe pisze:
Dostales od lekarza podstawy psychologii?

Jak można dostać od lekarza podstawy psychologii... Czy Ty sie zastanawiasz co piszesz ? :>

Twoj przypadek jest znacznie ciezszy

O Twoim przypadku można książkę napisać :> Zebrać do kupy te złote myśli. :>

ale dobrze ze szukasz...ja na Twoim miejscu tez bym sie zastanawial czy nie mam cos nie tak z glowa

Nie zastanawiaj się tylko sru do specjalisty :)

Mam nadzieje, ze taka dawka wiedzy o nich samych PiSiakom nie zaszkodzi ;)