Mam nagrania - ale....

Data: 2015-10-01 09:55:10
Autor: Franc
Mam nagrania - ale....
Hej Grupo,

Ostatnio miałem okazję nagrać dwóch artystów na drodze:
- pierwsza sztuka szeryf blokujÄ…cy pas
- druga sztuka niewłaściwe zabezpieczony ładunek, facet sypał syfem po całej drodze i na jadące auta.

Rzecz w tym, że nagrania zrobiłęm trzymanym w ręce telefonem komórkowym i w tym cały pic.
Mogę wysłać nagrania, ale czy zaraz zwrotnie nie dostane mandatu na używanie telefony komórkowego podacza jazdy... ZTCW nie można bawić się komórką jako kierowca.

Może być i tak, że sprawa oprze się o sąd (każdy ma prawo nie przyjąć mandatu) i jako świadek pojawię się w nim (trzeba być na to przygotowanym). Tylko nie chciałbym dostać od razu kontry za tę komórkę. Logika w naszym kraju różnymi ścieżkami chodzi.

--
Franc

Data: 2015-10-01 05:35:36
Autor: Pszemol
Mam nagrania - ale....
"Franc" <kanies@tnijTo.wp.pl> wrote in message news:muioot$r82$1dont-email.me...
[...]

siÄ™ komĂłrkÄ… jako kierowca.

[...]

I naprawdÄ™ nie masz nic lepszego do robienia ze swoim ĹĽyciem
że chciałoby Ci się robić takie "lekcje" innym, obcym ludziom??

Podziwiam... jakiś młody gniewny idealista?

Data: 2015-10-01 13:26:57
Autor: Myjk
Mam nagrania - ale....
Thu, 1 Oct 2015 05:35:36 -0500, Pszemol
I naprawdÄ™ nie masz nic lepszego do robienia ze swoim ĹĽyciem
że chciałoby Ci się robić takie "lekcje" innym, obcym ludziom??

Może właśnie dlatego że ma, to chce wyeliminować takie mameje.
Żeby kolejnym razem już nie musieć na takich tracić czasu.

Podziwiam... jakiś młody gniewny idealista?

Jak będziesz jeździł poprawnie, to raczej nikt cię podpieprzać nie będzie. Także się tak nie spinaj. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-10-01 06:51:53
Autor: Pszemol
Mam nagrania - ale....
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:1ao5mivfhydqg$.dlgmyjk.org...
[...]

Raczej ma zbyt wiele czasu, w mojej ocenie.

Podziwiam... jakiś młody gniewny idealista?

Jak będziesz jeździł poprawnie, to raczej nikt cię
podpieprzać nie będzie. Także się tak nie spinaj. :P

Ja siÄ™ raczej wczuwam w jego sytuacjÄ™ i oceniam,
że mi by się nie chciało interweniować - widzę
wielu pajacĂłw codziennie na drodze i wiem, ĹĽe
walka z nimi to raczej syzyfowa praca...

Data: 2015-10-01 14:07:06
Autor: Myjk
Mam nagrania - ale....
Thu, 1 Oct 2015 06:51:53 -0500, Pszemol
Może właśnie dlatego że ma, to chce wyeliminować takie mameje.
Żeby kolejnym razem już nie musieć na takich tracić czasu.
Raczej ma zbyt wiele czasu, w mojej ocenie.

Dla mnie z kolei to forma inwestycji na przyszłość.

[...]

To dlatego, ĹĽe te pajace czujÄ… siÄ™ bezpiecznie. Jak siÄ™ fama poniesie, ĹĽe
nie musi być wcale policji by się wypadało należycie zachowywać, to taka
"robota" przestanie być syzyfowa, a wręcz w końcu nie trzeba będzie jej
wykonywać.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-10-01 07:12:33
Autor: Pszemol
Mam nagrania - ale....
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:1sle1yk6zrabs.dlgmyjk.org...
[...]

OczekujÄ™ zerowego zwrotu z takiej inwestycji... :-)

[...]

Jak długo żyjesz na tym świecie aby tak sądzić? :-)))

Data: 2015-10-01 14:58:10
Autor: Artur Miller
Mam nagrania - ale....
W dniu 2015-10-01 o 14:12, Pszemol pisze:
[...]

widziałeś kiedyś takie zachowanie w cywilizowanych drogowo krajach?

@

Data: 2015-10-01 11:43:56
Autor: Pszemol
Mam nagrania - ale....
"Artur Miller" <nomail@nomail.com> wrote in message news:mujal3$4uo$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Nie spotkałem się aby ktoś kogoś upominał na drodze...

To tylko w Polsce się widuje - parę tygodni temu widziałem
jak w Krakowie ktoś komuś zajechał drogę, dojechali do
świateł, tenz tyłu wysiadł i szedł do tego z przodu przed nim
gotowy do konfrontacji i pouczania chyba... Wrócił i śmiał
się coś głupkowato do dziewczyny która siedziała obok.
Akurat stałem obok nich na prawym pasie i obserwowałem.

Myślę że takie pouczanie się na drodze jest szkodliwe.
I warto się powstrzymać od tego typu praktyk.
No chyba ĹĽe ktoĹ› generalnie szuka guza i lubi awantury.

Data: 2015-10-01 10:27:23
Autor: Tomasz Pyra
Mam nagrania - ale....
Dnia Thu, 01 Oct 2015 09:55:10 +0200, Franc napisał(a):

ZTCW nie można bawić się komórk± jako kierowca.

Ale można tabletem, kamer±, laptopem itd. ;)

Data: 2015-10-01 10:28:01
Autor: radekp@konto.pl
Mam nagrania - ale....
Thu, 01 Oct 2015 09:55:10 +0200, w <muioot$r82$1@dont-email.me>, Franc
<kanies@tnijTo.wp.pl> napisał(-a):

Rzecz w tym, że nagrania zrobiłęm trzymanym w ręce telefonem komórkowym i w tym cały pic.
Mogę wysłać nagrania, ale czy zaraz zwrotnie nie dostane mandatu na używanie telefony komórkowego podacza jazdy... ZTCW nie można bawić się komórk± jako kierowca.

A nie masz mocowania na telefon nie zasłaniaj±cego obiektywu?
Włożyć i niech sobie telefon nagrywa.

Data: 2015-10-01 10:45:22
Autor: RD
Mam nagrania - ale....
W dniu 2015-10-01 o 09:55, Franc pisze:
Hej Grupo,

Ostatnio miałem okazję nagrać dwóch artystów na drodze:
- pierwsza sztuka szeryf blokujÄ…cy pas

....i ĹĽe niby Ty, to nie taki szeryf, tylko z nagraniami?

Data: 2015-10-01 10:57:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
Mam nagrania - ale....
Hello RD,

Thursday, October 1, 2015, 10:45:22 AM, you wrote:

Ostatnio miałem okazję nagrać dwóch artystów na drodze:
- pierwsza sztuka szeryf blokuj±cy pas
...i że niby Ty, to nie taki szeryf, tylko z nagraniami?

Nagrywanie utrudnia ruch innym?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-10-01 11:36:00
Autor: Chris
Mam nagrania - ale....
[...]

Nagranie nie ale trzymanie telefonu w ręku podczas jazdy stwarza już niebezpieczeństwo na drodze.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2015-10-01 11:42:01
Autor: Czesław Wi¶niak
Mam nagrania - ale....

[...]

ROTFL, a trzymanie reki podczas jazdy na dzwigni zmiany biegów nie stwarza zagrozenia?:)

Data: 2015-10-01 11:58:17
Autor: radekp@konto.pl
Mam nagrania - ale....
Thu, 1 Oct 2015 11:42:01 +0200, w <muiv8b$u69$1@node1.news.atman.pl>, Czesław
Wi¶niak <paszol@won.pl> napisał(-a):

> Nagranie nie ale trzymanie telefonu w ręku podczas jazdy stwarza już > niebezpieczeństwo na drodze.

ROTFL, a trzymanie reki podczas jazdy na dzwigni zmiany biegów nie stwarza zagrozenia?:)

Skoro trzymasz telefon, to nie dĽwignię -- wła¶nie dlatego to niebezpieczne :)

Data: 2015-10-01 13:17:59
Autor: Czesław Wi¶niak
Mam nagrania - ale....

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5t0q0bd3ucol8un0khc4scs8s56kfv9m954ax.com...
> [...]

zagrozenia?:)

Skoro trzymasz telefon, to nie dĽwignię -- wła¶nie dlatego to niebezpieczne :)

Zadziwija±ca logika, to podczas jazdy trzeba trzymac reke non-stop na dzwigni?:)
PS. Mam automat.

Data: 2015-10-01 15:36:38
Autor: radekp@konto.pl
Mam nagrania - ale....
Thu, 1 Oct 2015 13:17:59 +0200, w <muj4sb$47t$1@node1.news.atman.pl>, Czesław
> [...]

Zadziwija±ca logika, to podczas jazdy trzeba trzymac reke non-stop na dzwigni?:)

Skrajny przypadek. Odrzucamy :P.

Data: 2015-10-01 16:26:20
Autor: Czesław Wi¶niak
Mam nagrania - ale....

> [...]

>:)

Zadziwija±ca logika, to podczas jazdy trzeba trzymac reke non-stop na

Automat skrajny przypadek? Otwórz się na ¶wiat :)

Data: 2015-10-01 20:56:15
Autor: Adam
Mam nagrania - ale....
W dniu 2015-10-01 o 16:26, Czesław Wi¶niak pisze:

> [...]

PS. Mam automat.

Skrajny przypadek. Odrzucamy :P.

Automat skrajny przypadek? Otwórz się na ¶wiat :)

Czyli ja też mam skrajne przypadki ;)
I to kilka :)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-10-02 10:25:38
Autor: radekp@konto.pl
Mam nagrania - ale....
Thu, 1 Oct 2015 20:56:15 +0200, w <mujvkf$gnv$1@usenet.news.interia.pl>, Adam
<a.g@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Automat skrajny przypadek? Otwórz się na ¶wiat :)

Czyli ja też mam skrajne przypadki ;)
I to kilka :)

Ja też, co nie zmienia faktu, że jeste¶my w znakomitej mniejszo¶ci :)

Data: 2015-10-01 15:07:40
Autor: __Maciek
Mam nagrania - ale....
Thu, 1 Oct 2015 11:42:01 +0200 Czesław Wi¶niak <paszol@won.pl>
napisał:

Nagranie nie ale trzymanie telefonu w ręku podczas jazdy stwarza już niebezpieczeństwo na drodze.
ROTFL, a trzymanie reki podczas jazdy na dzwigni zmiany biegów nie stwarza zagrozenia?:)

Jak masz tylko jedn± to może nie...

https://www.youtube.com/watch?v=8lEYaTvvq4g

:-)

Data: 2015-10-01 15:09:08
Autor: Czesław Wi¶niak
Mam nagrania - ale....

Użytkownik "__Maciek" <i80c586@cyberspace.org> napisał w wiadomo¶ci news:bubq0b1jjffhci4ra60vemi2t7455oe26d4ax.com...

Data: 2015-10-01 12:20:17
Autor: Myjk
Mam nagrania - ale....
Thu, 1 Oct 2015 11:36:00 +0200, Chris
Nagranie nie ale trzymanie telefonu w ręku podczas jazdy stwarza już niebezpieczeństwo na drodze.

Samo trzymanie telefonu nie stwarza większego zagrożenia niż (w sumie
bezmyślne) jedzenie hotdoga z którego wylewa się keczup z musztardą (na
spodnie), albo np. picia z butelki czy kubka (bez słomki). Także bez
przesady. UwaĹĽam, ĹĽe trzymanie telefonu przy uchu nie jest problemem,
problemem jest raczej rozmowa (bo nie wszyscy majÄ… na tyle podzielnÄ… uwagÄ™,
aby konwersować i ogarniać drogę), no, a jak do tego jeszcze dojdzie tylko
jedna ręka obsługująca kierunki, kierownicę i skrzynię biegów, to dopiero
się może zrobić masakra... ;)

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-10-01 14:03:55
Autor: z
Mam nagrania - ale....
W dniu 2015-10-01 o 12:20, Myjk pisze:
Samo trzymanie telefonu nie stwarza większego zagrożenia niż (w sumie
bezmy¶lne) jedzenie hotdoga z którego wylewa się keczup z musztard± (na
spodnie), albo np. picia z butelki czy kubka (bez słomki). Także bez
przesady. Uważam, że trzymanie telefonu przy uchu nie jest problemem,
problemem jest raczej rozmowa (bo nie wszyscy maj± na tyle podzieln± uwagę,
aby konwersować i ogarniać drogę), no, a jak do tego jeszcze dojdzie tylko
jedna ręka obsługuj±ca kierunki, kierownicę i skrzynię biegów, to dopiero
się może zrobić masakra... ;)

Dlatego powinna być zakazana rozmowa także przez zestaw gło¶nomówi±cy.
Albo nie zakazywać i nie mnożyć kolejnych debilnych przepisów.

Data: 2015-10-01 14:18:23
Autor: Czesław Wi¶niak
Mam nagrania - ale....

[...]

Tak jest i rozmowa z pasażerem :)

Albo nie zakazywać i nie mnożyć kolejnych debilnych przepisów.

To nie jest możliwe w tym kraju.

Data: 2015-10-01 12:22:52
Autor: RoMan Mandziejewicz
Mam nagrania - ale....
Hello Chris,

Thursday, October 1, 2015, 11:36:00 AM, you wrote:

[...]

Była mowa o utrudnianiu ruchu przez szeryfa.

Co do tego, czy różne czynno¶ci s± RZECZYWISTYM zagrożeniem - zdania
s± podzielone. Filmowanie to nie pisanie SMSów.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-10-01 14:52:27
Autor: Chris
Mam nagrania - ale....
[...]

Ale skupiasz się na aparacie/telefonie i celowaniu obiektywem w punkt który cię interesuje a to odrywa już wzrok i koncentrację z jazdy na filmowaniu.

Data: 2015-10-01 14:55:30
Autor: RD
Mam nagrania - ale....
[...]

Mowa jest o "byciu artyst± na drodze" i "byciu szeryfem", a nie o utrudnianiu ruchu na drodze.

Data: 2015-10-01 11:43:51
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Mam nagrania - ale....

Powitanko,

- pierwsza sztuka szeryf blokujÄ…cy pas

Wystarczy powiedziec przez CB, ze nagrywasz i szeryf natychmiast oddaje gwiazde. Sprawdzone wielokrotnie, skutecznosc 100%. Wprawdzie nasluchasz sie laciny pod swoim adresem, ale on nic wiecej nie moze zrobic.

- druga sztuka niewłaściwe zabezpieczony ładunek, facet sypał syfem po
całej drodze i na jadące auta.

I uwazasz, ze mandat po kilku miesiacach cofnie czas i oczysci samochody? Zignorowal Cie, jak mu zwrociles uwage?
Dodatkowo chcesz, zeby inni odpowiadali za wykroczenie, a ty popelniajac je jednoczesnie chcesz byc z tej odpowiedzialnosci wylaczony?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)

Data: 2015-10-01 11:45:52
Autor: Czesław Wiśniak
Mam nagrania - ale....
Powitanko,

[...]

Ale szeryf moze nie miec CB albo miec wylaczone :P
Ja szeryfem nigdy nie bylem ale przesiadlem sie calkowicie z CB na Yanosika:)

Data: 2015-10-01 11:57:22
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Mam nagrania - ale....
Powitanko,

Ale szeryf moze nie miec CB albo miec wylaczone :P

Blokuja zwykle duze mobilki, a jeszcze nie widzialem, zeby taki nie mial CB. Co wiecej, tacy przez CB sie umawiaja na blokowanie.