Mam nagrania - ale....

Data: 2015-10-01 10:45:22
Autor: RD
Mam nagrania - ale....
W dniu 2015-10-01 o 09:55, Franc pisze:
Hej Grupo,

Ostatnio miałem okazję nagrać dwóch artystów na drodze:
- pierwsza sztuka szeryf blokujący pas

....i Ĺźe niby Ty, to nie taki szeryf, tylko z nagraniami?

Data: 2015-10-01 10:57:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
Mam nagrania - ale....
Hello RD,

Thursday, October 1, 2015, 10:45:22 AM, you wrote:

Ostatnio miałem okazję nagrać dwóch artystów na drodze:
- pierwsza sztuka szeryf blokujący pas
...i że niby Ty, to nie taki szeryf, tylko z nagraniami?

Nagrywanie utrudnia ruch innym?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-10-01 11:36:00
Autor: Chris
Mam nagrania - ale....
[...]

Nagranie nie ale trzymanie telefonu w ręku podczas jazdy stwarza już niebezpieczeństwo na drodze.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-10-01 11:42:01
Autor: Czesław Wiśniak
Mam nagrania - ale....

[...]

ROTFL, a trzymanie reki podczas jazdy na dzwigni zmiany biegów nie stwarza zagrozenia?:)

Data: 2015-10-01 11:58:17
Autor: radekp@konto.pl
Mam nagrania - ale....
Thu, 1 Oct 2015 11:42:01 +0200, w <muiv8b$u69$1@node1.news.atman.pl>, Czesław
Wiśniak <paszol@won.pl> napisał(-a):

> Nagranie nie ale trzymanie telefonu w ręku podczas jazdy stwarza już > niebezpieczeństwo na drodze.

ROTFL, a trzymanie reki podczas jazdy na dzwigni zmiany biegów nie stwarza zagrozenia?:)

Skoro trzymasz telefon, to nie dźwignię -- właśnie dlatego to niebezpieczne :)

Data: 2015-10-01 13:17:59
Autor: Czesław Wiśniak
Mam nagrania - ale....

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:5t0q0bd3ucol8un0khc4scs8s56kfv9m954ax.com...
> [...]

zagrozenia?:)

Skoro trzymasz telefon, to nie dźwignię -- właśnie dlatego to niebezpieczne :)

Zadziwijaąca logika, to podczas jazdy trzeba trzymac reke non-stop na dzwigni?:)
PS. Mam automat.

Data: 2015-10-01 15:36:38
Autor: radekp@konto.pl
Mam nagrania - ale....
Thu, 1 Oct 2015 13:17:59 +0200, w <muj4sb$47t$1@node1.news.atman.pl>, Czesław
> [...]

Zadziwijaąca logika, to podczas jazdy trzeba trzymac reke non-stop na dzwigni?:)

Skrajny przypadek. Odrzucamy :P.

Data: 2015-10-01 16:26:20
Autor: Czesław Wiśniak
Mam nagrania - ale....

> [...]

>:)

Zadziwijaąca logika, to podczas jazdy trzeba trzymac reke non-stop na

Automat skrajny przypadek? Otwórz się na świat :)

Data: 2015-10-01 20:56:15
Autor: Adam
Mam nagrania - ale....
W dniu 2015-10-01 o 16:26, Czesław Wiśniak pisze:

> [...]

PS. Mam automat.

Skrajny przypadek. Odrzucamy :P.

Automat skrajny przypadek? Otwórz się na świat :)

Czyli ja też mam skrajne przypadki ;)
I to kilka :)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-10-02 10:25:38
Autor: radekp@konto.pl
Mam nagrania - ale....
Thu, 1 Oct 2015 20:56:15 +0200, w <mujvkf$gnv$1@usenet.news.interia.pl>, Adam
<a.g@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Automat skrajny przypadek? Otwórz się na świat :)

Czyli ja też mam skrajne przypadki ;)
I to kilka :)

Ja też, co nie zmienia faktu, że jesteśmy w znakomitej mniejszości :)

Data: 2015-10-01 15:07:40
Autor: __Maciek
Mam nagrania - ale....
Thu, 1 Oct 2015 11:42:01 +0200 Czesław Wiśniak <paszol@won.pl>
napisał:

Nagranie nie ale trzymanie telefonu w ręku podczas jazdy stwarza już niebezpieczeństwo na drodze.
ROTFL, a trzymanie reki podczas jazdy na dzwigni zmiany biegów nie stwarza zagrozenia?:)

Jak masz tylko jedną to może nie...

https://www.youtube.com/watch?v=8lEYaTvvq4g

:-)

Data: 2015-10-01 12:20:17
Autor: Myjk
Mam nagrania - ale....
Thu, 1 Oct 2015 11:36:00 +0200, Chris
Nagranie nie ale trzymanie telefonu w ręku podczas jazdy stwarza już niebezpieczeństwo na drodze.

Samo trzymanie telefonu nie stwarza większego zagrożenia niż (w sumie
bezmyślne) jedzenie hotdoga z którego wylewa się keczup z musztardą (na
spodnie), albo np. picia z butelki czy kubka (bez słomki). Także bez
przesady. UwaĹźam, Ĺźe trzymanie telefonu przy uchu nie jest problemem,
problemem jest raczej rozmowa (bo nie wszyscy mają na tyle podzielną uwagę,
aby konwersować i ogarniać drogę), no, a jak do tego jeszcze dojdzie tylko
jedna ręka obsługująca kierunki, kierownicę i skrzynię biegów, to dopiero
się może zrobić masakra... ;)

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-10-01 14:03:55
Autor: z
Mam nagrania - ale....
W dniu 2015-10-01 o 12:20, Myjk pisze:
Samo trzymanie telefonu nie stwarza większego zagrożenia niż (w sumie
bezmyślne) jedzenie hotdoga z którego wylewa się keczup z musztardą (na
spodnie), albo np. picia z butelki czy kubka (bez słomki). Także bez
przesady. Uważam, że trzymanie telefonu przy uchu nie jest problemem,
[...]

Dlatego powinna być zakazana rozmowa także przez zestaw głośnomówiący.
Albo nie zakazywać i nie mnożyć kolejnych debilnych przepisów.

Data: 2015-10-01 14:18:23
Autor: Czesław Wiśniak
Mam nagrania - ale....

[...]

Tak jest i rozmowa z pasażerem :)

Albo nie zakazywać i nie mnożyć kolejnych debilnych przepisów.

To nie jest możliwe w tym kraju.

Data: 2015-10-01 12:22:52
Autor: RoMan Mandziejewicz
Mam nagrania - ale....
Hello Chris,

Thursday, October 1, 2015, 11:36:00 AM, you wrote:

[...]

Była mowa o utrudnianiu ruchu przez szeryfa.

Co do tego, czy różne czynności są RZECZYWISTYM zagrożeniem - zdania
są podzielone. Filmowanie to nie pisanie SMSów.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-10-01 14:52:27
Autor: Chris
Mam nagrania - ale....
[...]

Ale skupiasz się na aparacie/telefonie i celowaniu obiektywem w punkt który cię interesuje a to odrywa już wzrok i koncentrację z jazdy na filmowaniu.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-10-01 14:55:30
Autor: RD
Mam nagrania - ale....
[...]

Mowa jest o "byciu artystą na drodze" i "byciu szeryfem", a nie o utrudnianiu ruchu na drodze.

Mam nagrania - ale....