Mam nagrania - ale....

Data: 2015-10-01 05:35:36
Autor: Pszemol
Mam nagrania - ale....
"Franc" <kanies@tnijTo.wp.pl> wrote in message news:muioot$r82$1dont-email.me...
Ostatnio miałem okazję nagrać dwóch artystów na drodze:
- pierwsza sztuka szeryf blokujÄ…cy pas
- druga sztuka niewłaściwe zabezpieczony ładunek, facet sypał syfem po całej drodze i na jadące auta.

Rzecz w tym, że nagrania zrobiłęm trzymanym w ręce telefonem komórkowym i w tym cały pic.
Mogę wysłać nagrania, ale czy zaraz zwrotnie nie dostane mandatu na używanie telefony komórkowego podacza jazdy... ZTCW nie można bawić
się komórką jako kierowca.

Może być i tak, że sprawa oprze się o sąd (każdy ma prawo nie przyjąć mandatu) i jako świadek pojawię się w nim (trzeba być na to przygotowanym). Tylko nie chciałbym dostać od razu kontry za tę komórkę. Logika w naszym kraju różnymi ścieżkami chodzi.

I naprawdę nie masz nic lepszego do robienia ze swoim życiem
że chciałoby Ci się robić takie "lekcje" innym, obcym ludziom??

Podziwiam... jakiś młody gniewny idealista?

Data: 2015-10-01 13:26:57
Autor: Myjk
Mam nagrania - ale....
Thu, 1 Oct 2015 05:35:36 -0500, Pszemol
I naprawdę nie masz nic lepszego do robienia ze swoim życiem
że chciałoby Ci się robić takie "lekcje" innym, obcym ludziom??

Może właśnie dlatego że ma, to chce wyeliminować takie mameje.
Żeby kolejnym razem już nie musieć na takich tracić czasu.

Podziwiam... jakiś młody gniewny idealista?

Jak będziesz jeździł poprawnie, to raczej nikt cię podpieprzać nie będzie. Także się tak nie spinaj. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-10-01 06:51:53
Autor: Pszemol
Mam nagrania - ale....
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:1ao5mivfhydqg$.dlgmyjk.org...
[...]

Raczej ma zbyt wiele czasu, w mojej ocenie.

Podziwiam... jakiś młody gniewny idealista?

Jak będziesz jeździł poprawnie, to raczej nikt cię
podpieprzać nie będzie. Także się tak nie spinaj. :P

Ja siÄ™ raczej wczuwam w jego sytuacjÄ™ i oceniam,
że mi by się nie chciało interweniować - widzę
wielu pajaców codziennie na drodze i wiem, że
walka z nimi to raczej syzyfowa praca...

Data: 2015-10-01 14:07:06
Autor: Myjk
Mam nagrania - ale....
Thu, 1 Oct 2015 06:51:53 -0500, Pszemol
Może właśnie dlatego że ma, to chce wyeliminować takie mameje.
Żeby kolejnym razem już nie musieć na takich tracić czasu.
Raczej ma zbyt wiele czasu, w mojej ocenie.

Dla mnie z kolei to forma inwestycji na przyszłość.

[...]

To dlatego, że te pajace czują się bezpiecznie. Jak się fama poniesie, że
nie musi być wcale policji by się wypadało należycie zachowywać, to taka
"robota" przestanie być syzyfowa, a wręcz w końcu nie trzeba będzie jej
wykonywać.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-10-01 07:12:33
Autor: Pszemol
Mam nagrania - ale....
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:1sle1yk6zrabs.dlgmyjk.org...
[...]

OczekujÄ™ zerowego zwrotu z takiej inwestycji... :-)

[...]

Jak długo żyjesz na tym świecie aby tak sądzić? :-)))

Data: 2015-10-01 14:58:10
Autor: Artur Miller
Mam nagrania - ale....
W dniu 2015-10-01 o 14:12, Pszemol pisze:
[...]

widziałeś kiedyś takie zachowanie w cywilizowanych drogowo krajach?

@

Data: 2015-10-01 11:43:56
Autor: Pszemol
Mam nagrania - ale....
"Artur Miller" <nomail@nomail.com> wrote in message news:mujal3$4uo$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Nie spotkałem się aby ktoś kogoś upominał na drodze...

To tylko w Polsce się widuje - parę tygodni temu widziałem
jak w Krakowie ktoś komuś zajechał drogę, dojechali do
świateł, tenz tyłu wysiadł i szedł do tego z przodu przed nim
gotowy do konfrontacji i pouczania chyba... Wrócił i śmiał
się coś głupkowato do dziewczyny która siedziała obok.
Akurat stałem obok nich na prawym pasie i obserwowałem.

Myślę że takie pouczanie się na drodze jest szkodliwe.
I warto się powstrzymać od tego typu praktyk.
No chyba że ktoś generalnie szuka guza i lubi awantury.

Mam nagrania - ale....