Mam pewność: Kaczyński będzie premierem"

Data: 2011-06-08 02:28:07
Autor: muto2100
Mam pewność: Kaczyński będzie premierem"
Data: 2011-06-08 15:19:36
Autor: Leprechuan
Mam pewnosc: Kaczynski bedzie premierem"

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:c2dfdf9d-f432-46d2-b1a1-b41de4bf581032g2000vbe.googlegroups.com...
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/mam-pewnosc-kaczynski-bedzie-premierem,1,4412141,wiadomosc.html

Czyzby pielegniarka Szczypinska liczyla na pierscionek zareczynowy? Zbysio juz po slowie i poczeciu, a Asia wciaz wzdycha. Obecnie szanse jej wzrosly. Jakubiak Ela nie gotuje juz rosolków prezesowi, Krostkowska stoi u klamki PO, czerwonousta profesor gdzies przepadla. Szansa! Szansa!

BomBel

Mam pewność: Kaczyński będzie premierem"