Mam pomysła !

Data: 2013-08-17 14:43:26
Autor: DJ Abelson®
Mam pomysła !
W dniu 2013-08-15 10:38, Jacek pisze:

Każde nowe auto ma wmontowany GPS z modułem, który uniemożliwia jazdę z
prędkości wyższą, niż przypisana na danym odcinku drogi.

To by była jeżdżąca trumna koleś.

Data: 2013-08-17 12:05:18
Autor: kogutek444
Mam pomys³a !
W dniu sobota, 17 sierpnia 2013 14:43:26 UTC+2 u¿ytkownik DJ Abelson(R) napisa³:
W dniu 2013-08-15 10:38, Jacek pisze:

> Ka¿de nowe auto ma wmontowany GPS z modu³em, który uniemo¿liwia jazdê z

> prêdko¶ci wy¿sz±, ni¿ przypisana na danym odcinku drogi.

To by by³a je¿d¿±ca trumna kole¶.

--

Dlaczego tak uwa¿asz?

Data: 2013-08-19 10:11:08
Autor: Jacek
Mam pomysła !
W dniu 2013-08-17 14:43, DJ Abelson® pisze:

To by była jeżdżąca trumna koleś.
Koleś - jakbyś przyjął "logikę" tfurców niektórych przepisów oraz większości speców od lokalizacji fotoradarów to by było dokładnie na odwrót ;-)
Jacek

Mam pomysła !