Mam pomysł...

Data: 2011-12-11 01:22:04
Autor: Tzva Adonai
Mam pomysł...
Sprzedajmy Watykan i wszystkie kościelne włości z całego świata, a
pieniądze w ten sposób pozyskane przekażmy na fundusz ofiar
prześladowań religijno-rasowych...

Data: 2011-12-11 10:33:33
Autor: t-1
Mam pomysł...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:2970067b-1651-478c-b625-b331a1a63390m10g2000vbc.googlegroups.com...
Sprzedajmy Watykan i wszystkie kościelne włości z całego świata, a
pieniądze w ten sposób pozyskane przekażmy na fundusz ofiar
prześladowań religijno-rasowych...

Kupiec (paser) oczywiście będzie?
t-1

Data: 2011-12-11 01:41:02
Autor: Tzva Adonai
Mam pomysł...
t-1 napisał(a):

Kupiec (paser) oczywiscie bedzie?

Na czele funduszu utworzonego ze sprzedaży watykańskiego majątku
powinna oczywiście stanąć osoba kompetentna, uczciwa i znająca się na
zarządzaniu pieniądzem - mógłbym tu rekomendować kilka osób z imienia
i nazwiska...

Data: 2011-12-11 13:05:13
Autor: Wiesiaczek
Mam pomysł...
Tzva Adonai wrote:

Sprzedajmy Watykan i wszystkie kościelne włości z całego świata, a
pieniądze w ten sposób pozyskane przekażmy na fundusz ofiar
prześladowań religijno-rasowych...

Jak się okazuje na przykłądzie Polski, można sprzedać kraj nie będąc jego właścicielem.
No to sprzedajmy Watykan!
Ale może za część uzyskanej kasy, kupiliby my jaką flaszkę?

--
Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-12-11 18:22:06
Autor: Wiesiaczek
Mam pomysł...

Tzva Adonai wrote:

[...]

No, tak konkretnie to miałem na myśli nasz.

Data: 2011-12-11 20:01:55
Autor: Wiesiaczek
Mam pomysł...

Tzva Adonai wrote:

[...]

Głównie zachodnim bankierom.

Data: 2011-12-11 21:00:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Mam pomysł...

Tzva Adonai wrote:

[...]

Czy przypadkiem nie jest potrzebny tobie kaftan bezpieczeństwa? Możesz sobie uszkodzić cenną główkę!

Data: 2011-12-12 07:48:03
Autor: Wiesiaczek
Mam pomysł...

Tzva Adonai wrote:

[...]

Ja Ci odpowiadam konkretnie na pytania a Ty zachowujesz się jak debil.
Nie masz nic do powiedzenia to nie odzywaj się - proste?

Data: 2011-12-12 08:49:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Mam pomysł...

Tzva Adonai wrote:

[...]

Jakiś ty infantylny!

Data: 2011-12-12 11:55:33
Autor: Wiesiaczek
Mam pomysł...

Tzva Adonai wrote:

[...]

O kurwa! Twoje "merytoryczne" i "inteligentne" odpowiedzi muszą robić niesamowite wrażenie na laskach! Staje Ci po tym lepiej? Jeśli tak, to idź się trzepać gdzie indziej.

Data: 2011-12-12 12:05:10
Autor: boukun
Mam pomysł...

Tzva Adonai wrote:

[...]

Przecież to stary dziadek, żyjący z PRLowskiej emerytury...

boukun

Data: 2011-12-12 12:23:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Mam pomysł...

[...]

Ulżyło ci?
Potwierdzasz, że mam rację. Jesteś infantylny.

Data: 2011-12-12 15:06:57
Autor: stevep
Mam pomysł...

Tzva Adonai wrote:

[...]

A dostałeś już orgazmu podczas pisania tych idiotyzmów?

--
stevep

Data: 2011-12-12 05:00:45
Autor: stevep
Mam pomysł...

Tzva Adonai wrote:

[...]

Niemieckim, czy żydowskim?  :D

--
stevep

Data: 2011-12-12 04:59:49
Autor: stevep
Mam pomysł...
Dnia 11-12-2011 o 13:05:13 Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):

Tzva Adonai wrote:

[...]

Eeee, dureń z ciebie, nie lepiej obiecywać Niderlandy?

--
stevep

Data: 2011-12-11 13:23:12
Autor: Dirko
Mam pomysł...
[...]

    ... sekularyzacja by się przydała

Data: 2011-12-11 15:04:53
Autor: patagonia13
Mam pomysł...
On Sun, 11 Dec 2011 01:22:04 -0800 (PST), Tzva Adonai
<purpurwolf@runbox.com> wrote:

Sprzedajmy Watykan i wszystkie kościelne włości z całego świata, a
pieniądze w ten sposób pozyskane przekażmy na fundusz ofiar
prześladowań religijno-rasowych...

No wiesz ? Po co Palestynczykom fundusze koscielne ?

R.

Mam pomysł...