Mam pomysł jak nadrobić opóźnienia

Data: 2011-06-08 02:20:23
Autor: Hans Kloss
Mam pomysł jak nadrobić opóźnienia
.....w budowie tych różnych ustrojstw na  ojro 2012 w piłkę kopaną..
To proste! Każdy kto głosował na jaczejkę  tuskodonka w poprzednich
wyborach parlamentarnych albo kto go popiera obecnie dostaje do rąsi
kilof, sztamajzę, łopatę albo taczki- i naprzód! Zapierdalać
platfonscy frajerzy, ryży wodzuś obiecał więc wy wykonacie, w czynie
społecznym rzecz jasna. Ja, również  w czynie społecznym, podejmuję
się przez 2 godzinny dziennie zachęcać was do wytężonego wysiłku
nahajem, kopniakami w tłuste zady i plaskaczami w czerwone ryje.
To jak towarzysze, pomożecie? ;)
http://www.youtube.com/watch?v=tD651uQqV2k
Za Stalina, za rodinu pełokomusza hołoto, wpieriod!
J-23

Data: 2011-06-08 12:41:09
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-06-08 11:20, Hans Kloss pisze:
Ja, również  w czynie społecznym, podejmuję
się przez 2 godzinny dziennie zachęcać was do wytężonego wysiłku
nahajem, kopniakami w tłuste zady i plaskaczami w czerwone ryje.

Jesteś mało społeczny;) Ja się zwolnię z pracy i będę przez 8 godzin dziennie wykonywał tę jak najbardziej przyjemną prace. Też w czynie społecznym rzecz jasna. Jesteś za mało społeczny. Popraw się;)

Data: 2011-06-08 12:43:52
Autor: CeSaR
Mam pomysł jak nadrobić opóźnienia
To jak towarzysze, pomożecie? ;)

Hans, kaziukowe mieszkania już wybudowałeś?
Mariensztat nowy postawiłeś? 300% normy?
:-)

Data: 2011-06-08 16:04:47
Autor: raff

"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:isnjj5$trq$1news.onet.pl...
To jak towarzysze, pomożecie? ;)

Hans, kaziukowe mieszkania już wybudowałeś?
Mariensztat nowy postawiłeś? 300% normy?
:-)

Jak tam Olimpiada w Zakopanem Kwasniewskiego, Cesar ?

R.

Data: 2011-06-08 16:25:45
Autor: CeSaR
Mam pomysł jak nadrobić opóźnienia
Jak tam Olimpiada w Zakopanem Kwasniewskiego, Cesar ?

Super, pełny sukces. Obyło się bez kompromitacji :-)

Data: 2011-06-08 15:28:29
Autor: Leprechuan

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a11f8458-5f1e-46ed-9626-3b2becf2a4a5l14g2000pro.googlegroups.com...
.....w budowie tych różnych ustrojstw na  ojro 2012 w piłkę kopaną.

Mam prostszy pomysł. Tusk poddaje rząd do dymisji, premierem zostaje (nareszcie!) prezes PiS, wy bierzecie się za łopaty i raz-dwa-trzy wybudowany stadion. Raz-dwa-trzy i jest autostrada! Raz-dwa-trzy i jest 3 mln mieszkań. PO patrzy z POdziwem i stadami przechodzi do PiS. Rok 2012. Zdobywamy mistrzostwo! Prezes PiS zostaje wybrany prezydentem! Pasuje? No to k...a do roboty! Do roboty! Raz-dwa-trzy! Raz-dwa-trzy! Raz-dwa-trzy! Zapier...ć! Raz-dwa-trzy! Zapier...ć! My sobie popatrzymy. Na tym polega zamiana ról, cwaniaczku!

BomBel

Data: 2011-06-08 18:02:14
Autor: wekon
"Hans Kloss"  wrote in message news:a11f8458-5f1e-46ed-9626-3b2becf2a4a5l14g2000pro.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Osobiście zostały mi dwie - całkiem sprawne taczki z budowy (trzeba tylko dopompować koła). Dorzucę w razie potrzeby rękawice i po jednym bidonie. Lemingi proszę zgłaszać się na priv. Decyduje kolejność zgłoszeń.

wekon

Data: 2011-06-08 18:20:34
Autor: raff

"wekon" <wekon@op.pl> wrote in message news:4def9d06$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie zal ci tego ? Niech na plecach i w wiadrach nosza.

R.

Data: 2011-06-08 18:28:39
Autor: wekon

"Hans Kloss"  wrote in message

[...]

Ja trzeba będzie kilka kilometrów piasek przetransportować, to jednak leming wyposażony w taczkę będzie ekonomiczniejszy :-). Ale na placu budowy jestem jak najbardziej za, żadnych luksusów!

wekon

Data: 2011-06-08 18:44:08
Autor: raff

"Hans Kloss"  wrote in message

[...]

A Czarek niech tez zapier...z lopata i gangolu. I wszyscy nie jedza dopoki Czarek nie wykona dniowki.

R.

Mam pomysł jak nadrobić opóźnienia