Mam pomysł jak nadrobić opóźnienia

Data: 2011-06-08 15:28:29
Autor: Leprechuan
Mam pomysł jak nadrobić opóźnienia

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a11f8458-5f1e-46ed-9626-3b2becf2a4a5l14g2000pro.googlegroups.com...
.....w budowie tych różnych ustrojstw na  ojro 2012 w piłkę kopaną.

Mam prostszy pomysł. Tusk poddaje rząd do dymisji, premierem zostaje (nareszcie!) prezes PiS, wy bierzecie się za łopaty i raz-dwa-trzy wybudowany stadion. Raz-dwa-trzy i jest autostrada! Raz-dwa-trzy i jest 3 mln mieszkań. PO patrzy z POdziwem i stadami przechodzi do PiS. Rok 2012. Zdobywamy mistrzostwo! Prezes PiS zostaje wybrany prezydentem! Pasuje? No to k...a do roboty! Do roboty! Raz-dwa-trzy! Raz-dwa-trzy! Raz-dwa-trzy! Zapier...ć! Raz-dwa-trzy! Zapier...ć! My sobie popatrzymy. Na tym polega zamiana ról, cwaniaczku!

BomBel

Mam pomysł jak nadrobić opóźnienia