Mam pomysla

Data: 2011-03-02 21:44:59
Autor: Kabeka
Mam pomysla
Wszyscy ktorzy glosowali na PO - zakaz opuszczania kraju.
Nie ma tak ze najpierw zgotowali nam ten syf a potem spieprzaja.

Data: 2011-03-02 23:17:36
Autor: boukun
Mam pomysla

Użytkownik "Kabeka" <kbk@k.pl> napisał w wiadomości news:4d6eac4c$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
Wszyscy ktorzy glosowali na PO - zakaz opuszczania kraju.
Nie ma tak ze najpierw zgotowali nam ten syf a potem spieprzaja.

A co z resztą koalicji kiszczakowskiejo od 1989 roku? Co z tymi, co głosowali na SLD, na PiS?

boukun

Data: 2011-03-02 23:32:34
Autor: raff
Mam pomysla

"Kabeka" <kbk@k.pl> wrote in message news:4d6eac4c$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
Wszyscy ktorzy glosowali na PO - zakaz opuszczania kraju.
Nie ma tak ze najpierw zgotowali nam ten syf a potem spieprzaja.

Nie boj nic. Wielu z nich bedzie ogladalo wkrotce swiat przez kratki. Nie wiesz co to za elektorat ? I gdzie mial wiekszosc ?

R.

Data: 2011-03-03 01:08:39
Autor: robertbig
Mam pomysla
On 2 Mar, 21:44, "Kabeka" <k...@k.pl> wrote:
Wszyscy ktorzy glosowali na PO - zakaz opuszczania kraju.
Nie ma tak ze najpierw zgotowali nam ten syf a potem spieprzaja.

Ale jak by PIS wygrał , to by ten syf wziął bez szemrania ????
:))))))))

Ja przestałem juz dawno , głoswać na tych nielicznych.
 Własnie dlatego , ze pomimo syfu i ruiny w kraju .
To kazdy chetnie na tym syfie  "zasiadał"

Data: 2011-03-03 09:45:12
Autor: MH
Mam pomysla
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a):
On 2 Mar, 21:44, "Kabeka" <k...@k.pl> wrote:
> Wszyscy ktorzy glosowali na PO - zakaz opuszczania kraju.
> Nie ma tak ze najpierw zgotowali nam ten syf a potem spieprzaja.

Ale jak by PIS wygra=B3 , to by ten syf wzi=B1=B3 bez szemrania ????
:))))))))

Ja przesta=B3em juz dawno , g=B3oswa=E6 na tych nielicznych.
 W=B3asnie dlatego , ze pomimo syfu i ruiny w kraju .
To kazdy chetnie na tym syfie  "zasiada=B3"

Nigdy nie głosowałem i mam komfort moralny.

MH

Data: 2011-03-03 10:50:04
Autor: Glonojad
Mam pomysla

[...]

Szanse wyjazdu na Kubę mają jedynie ci którzy głosowali na PiS. Powodzenia w raju!

GJ

Mam pomysla