Mam pomysła!

Data: 2011-03-05 13:22:44
Autor: Grzegorz Z.
Mam pomysła!
"Dzień pamięci pomordowanych w zamachu smoleńskim" ustanówmy nie teraz
przed wyborami, ale w dzień przypadający na po wyborach. Np. na początek
listopada. Wtedy mogą być syreny, flagi z kirem i ze trzy dni wolnego. I niech mi wtedy hipermarkety będą pozamykane!

http://www.pis.org.pl/article.php?id=18446

Data: 2011-03-05 13:34:16
Autor: JanKo
Mam pomysła!
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1tfcmxqmwgono.qaycddie9jy9.dlg40tude.net...
[...]

Moim zdaniem zła propozycja! Proponuję by taki dzień ustanowić 7 listopada kiedy Rosjanie świętują rocznice rewolucji październikowej! Wtedy wkurzycie ich na maksa!

JanKo

Mam pomysła!