Mam pomysła!

Data: 2012-07-14 16:48:36
Autor: Przemysław M.
Mam pomysła!

"Prezes PiS Jarosław Kaczyński jest zdania, że wielu Polaków jest
zawiedzionych obecnym rządem. Dlatego - jak zapowiedział podczas sobotniego
posiedzenia Rady Politycznej - w sierpniu jego partia zaproponuje nowe
rozwiązania programowe, by Polacy mieli wybór."

To, że pan panie prezesien zaproponuje "nowe" rozwiązania nie oznacza, że
już PiS wygrał jakiekolwiek wybory. Jak dotąd poza 2-letnim epizodem nie ma
pan nic do zaoferowania ludzimo poniżej 30-tki. Pańskie mohery uwierzą
nawet w to, że ziemia jest płaska, a pan jest Zbawicielem. By pańskie
pomysły miały jakikolwiek sens muszą być adresowane do ludzi w młodym i
średnim wieku, ludzi wykształconych! Co może zaproponowac nam 63 letni,
stary kawaler? Nie jest pan wzorem dla naszego pokolenia więc prosze
darować, może pan wypowiadać się na temat andropauzy ale nie in-vitro.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Mam pomysła!