Mam pomysla na frekwencje wyborcza

Data: 2011-03-02 16:27:00
Autor: Kabeka
Mam pomysla na frekwencje wyborcza
Osoba ktora wezmie udzial w wyborach bedzie miala
ulge podatkowa albo nie bedzie placic abonamentu RTV.
Frekwencja skoczy do 90%.
Proste i genialne?
Nieskromnie powiem ze tak.
Ale te glaby z rzadu nie potrafia na to wpasc.

Data: 2011-03-02 17:47:13
Autor: Hans Koss

Użytkownik "Kabeka" <kbk@k.pl> napisał w wiadomości news:4d6e61c6$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jest prostszy sposób! Wsród głosująch zostanie wylosowana jedna osoba i za friko dostanie się do Sejmu! Ludziska będą walić oknami!

HansKoss

Data: 2011-03-02 18:43:56
Autor: [heÂŽsk]
Mam pomysla na frekwencje wyborcza
On Wed, 2 Mar 2011 17:47:13 +0100, "Hans Koss" <rudy102@military.org>
wrote:

> [...]

Jest prostszy sposób! Wsród głosująch zostanie wylosowana jedna osoba i za friko dostanie się do Sejmu! Ludziska będą walić oknami!

 Jest jeszcze prostszy sposob. Rozdawac po 1 kg cukru! ;o)

Data: 2011-03-02 18:55:47
Autor: abc
Mam pomysla na frekwencje wyborcza
Jest jeszcze prostszy sposob. Rozdawac po 1 kg cukru! ;o)

Cukier błyskawicznie drożeje
http://www.wprost.pl/ar/157309/Grupa-trzymajaca-cukier/?I=1369

Ale za to ileż mieliśmy śmichów - chichów z Gabriela Janowskiego, który
ostrzegał, że tak właśnie będzie jeśli sprzedamy polski przemysł cukrowy.

Data: 2011-03-03 16:24:30
Autor: cirrus
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d6e84a5$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co robi teraz ten skaczący imbecyl?

--
stevep

Data: 2011-03-03 16:48:22
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-03-03 16:24, cirrus pisze:
A co robi teraz ten skaczący imbecyl?

Leży gdzieś na oddziale i się ślini po lobotomii.

Data: 2011-03-02 18:56:02
Autor: Kabeka

wrote:

> [...]

HansKoss

Jest jeszcze prostszy sposob. Rozdawac po 1 kg cukru! ;o)

Kazdy z tych pomyslow jest dobry.
A dlaczego? Bo po raz pierwszy wyborcy
by cos z tego mieli. A tak ida jak barany za
darmo wybrac kogos kto bedzie ich okradal.

Mam pomysla na frekwencje wyborcza