Mam poparcie rodziny.

Data: 2010-05-07 21:28:00
Autor: karwanjestdebilem
Mam poparcie rodziny.
Tylko nie mam własnej....

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-07 21:30:19
Autor: A
Mam poparcie rodziny.

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hs1pk4$1r4$1inews.gazeta.pl...
Tylko nie mam własnej....

Jest 21 wiek (wiem, dopiero pierwsza połowa :)) i kot też się liczy....

Data: 2010-05-07 21:53:47
Autor: Heniek Skalimowski
Mam poparcie rodziny.
Użytkownik... he he - karwanjestdebilem raczył napisać:
Tylko nie mam własnej....

Zobaczta jakie poparcie ma Bronek-pęknięty kondonek:
http://www.se.pl/media/pics/2008/06/05/wreszcie_460x370.jpg

Swoja droga jak on mógł nadymać tyle dzieciorów z takim kaszalotem?

Mam poparcie rodziny.