Mam problem - zakup telewizora

Data: 2010-05-06 10:00:51
Autor: Jerzy Pastusiak
On Wed, 5 May 2010, roman rumian wrote:

| Witam,
| 1. Dobrze byłoby móc bezprzewodow przesyłać sygnał fullHD.
| Czy znacie skuteczne rozwiązanie przekazujące bezprzewodowo
| na odległośc 2 m synału TV z kabla ?

Alez tak, oczywiscie.

[Transmiter Full HD iTrio HD-W100B]
http://www.hollex.pl/akcesoria/transmittery/1603-transmiter-full-hd-itrio-hd-w100b

Bezprzewodowy transmitter sygnału HD w paśmie Wi-Fi.
Do transmisji audio/video i pilota wykorzystywana jest sieć Wi-Fi.

Transmiter potrafi przesłać sygnał AV i sterowanie z pilota na odległość do 40m.
Sygnał transmitować można bezprzewodowo lub przewodowo.

Cena tez jest bardzo umiarkowana: 1990 PLN Przyjemnych zakupow zyczy, jp

Data: 2010-05-06 10:06:33
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Jerzy Pastusiak wrote:

Transmiter potrafi przesłać sygnał AV i sterowanie z pilota na
odległość do 40m. Sygnał transmitować można bezprzewodowo lub
przewodowo.

dodam od siebie że rozwiązanie tego typu (nie piszę o tym
konkretnym, ale ogólnie, to zalezy od zasięgu, mocy oraz
szczegółowych rozwiązań) potrafi "zabić" skutecznie
wszelką łączność bezprzewodową nawet w promieniu 100m od
transmitera.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2010-05-06 10:53:06
Autor: zenek
Jerzy Pastusiak pisze:
> [...]

Sygnał transmitować można bezprzewodowo lub przewodowo.

Cena tez jest bardzo umiarkowana: 1990 PLN Przyjemnych zakupow zyczy, jp

Poczytaj testy :

http://www.testberichte.de/p/idoit-tests/itrio-hd-w100b-testbericht.html

W skrocie urzadzenie dziala bez problemow w jednym pomieszczeniu na powiechni kilku metrow, taniej wyjdzie kupic dlugi kabel HDMI.

Data: 2010-05-06 12:08:33
Autor: Jerzy Pastusiak
Mam problem - zakup telewizora
W skrocie urzadzenie dziala bez problemow w jednym
pomieszczeniu na powiechni kilku metrow,

aha , ale z dwoch metrow to chyba sciagnie to hdmi ???

taniej wyjdzie kupic dlugi kabel HDMI

sadze , ze raczej tak , bo na dole masz za 130zl :
[Kabel HDMI DA VINCI 3,2m]
http://www.hollex.pl/akcesoria-hd/kable-hdmi/1286-kabel-hdmi-da-vinci-3-2m

"-- -- -- -- -- -
Kabel audio DA VINCI to klasa High-End.

Sygnał płynie przez materiał oznaczony symbolem: PSCC 8N - Perfect Silver Copper Cristal 8N.
Składa się on, ze srebra (Ag) o czystości 00,999997%. Natomiast wtyki mają polerowane powierzchnie, które są złocone (Au) 24K gold - plated. Dielektryk to przede wszystkim najlepsza kompozycja teflonu w połączeniu z powietrzem.
Użycie szlachetnych materiałów jest gwarantem najwyższej klasy. Sam wygląd jest tylko dopełnieniem doskonałości. -- -- -- -- -- -- -- -"

w przepieknym pudeleczku

a ja nawet nabylem podobny (w folii polietylenowej) za 20 zl i sciaga
sygnal jak zyleta

przyjemnych zakupow zyczy , jp

Data: 2010-05-06 21:02:02
Autor: Przesmiewca
Jerzy Pastusiak <pastupam@sci.pam.szczecin.pl> napisał(a):

[...]

Grunt to zachecic klienta ociekajacym miodem opisem.

Data: 2010-05-06 23:34:10
Autor: Jerzy Pastusiak
On Thu, 6 May 2010, Przesmiewca wrote:

Grunt to zachecic klienta ociekajacym miodem opisem.

w pelni sie z toba zgadzam , opis powinien byc bardzo szczegolowy wazna tez jest nazwa firmowa , powinna byc bardzo znana na
calym swiecie , jak na ten przyklad : Filips , Sonny czy Nokla

ja to preferuje bardzo popularna firme swiatowa , chyba Noname ?

przyjemnych zakupow zyczy , jp

Data: 2010-05-07 00:43:56
Autor: Przesmiewca
[...]

Psychologia sprzedazy czyni cuda, juz to przerabialem :)
a podparta "autorytetami" potrafi zdzialac cuda co na niektorych
Przypomina mi sie to reklama  bodajze pasty do zebow Signal, i taki tekst
 - polecana przez polskich dentystow. No to jak dentysci polecaja,
to musi byc dobra. A ze polecalo tylko ich dwoch czy trzech... nikogo przeciez nie
oklamano w reklamie. Ladna otoczka i odpowiednia gra slow dzwignia handlu :)

Data: 2010-05-07 00:56:21
Autor: Dariusz Zygmunt
Mam problem - zakup telewizora
W piątek, 7 maja 2010 00:43, Przesmiewca wyraził następujacą opinię:

[...]
 A tu akurat się mylisz, są prowadzone "badania świadomości marki" czy jakoś tak, jedną z form jest pytanie {w tym konkretnym przypadku zadawane dentystom} "jaką pastę Pan/Pani poleca?" jeśli nie pada właściwa nazwa to następne "a inną?" i tak do momentu aż na którymś tam miejscu padnie nazwa tej o którą chodzi - i już nikt nie może się przyczepić. Tak, ta pasta jest polecana przez dentystów  :-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2010-05-09 21:01:58
Autor: Jerzy Pastusiak
On Thu, 6 May 2010, zenek wrote:

| Poczytaj testy :
| W skrocie urzadzenie dziala bez problemow w jednym pomieszczeniu
| na powiechni kilku metrow, taniej wyjdzie kupic dlugi kabel HDMI.

Co do opinii podawanych na forach, to wiesz ...
Sam nie testowalem, wiec nie mam zdania.

Jest natomiast oczywiste, ze jezeli nie ma koniecznosci stosowania
WiFi, to nie nalezy go stosowac.

Kazdy z nas bawil sie z WiFi i wie, ze bywa to roznie.
Mnie na typowych D-linkach, udawala sie miec przyzwoity sygnal
w odleglosci 9 km (odkryty teren), a takze tracic polaczenie przy
10-20 m. Wszystko zalezy od topologi.
Tutaj mamy dodatkowo pasmo troche bardzej czyste 5GHz, ale
i trudniejsze.

Mozna tez zastosowac model z modemem PLC (siec energetyczna):
http://www.itrio.pl/download/PDF/itrio_catalog.pdf

Urzadzenie otrzymywany sygnal musi kompresowac, scalac z innymi
sygnalami (audio, sterujace). Przed wyslaniem mozna do sygnalu dolozyc dodatkowe bity korekcyjne ...

Wyslanie strumienia ~30 Mbps w miare niezawodnie, na niewielkie
odleglosci (dziesiatki m.) nie powinno stanowi duzego problemu,
(nawet z Blu-ray'a ~40Mbs). Natomiast aktualnie jest kosztowne
- wiec cena urzadzen ~2 kzl.

Pzdr.J.P.

Mam problem - zakup telewizora