Mam pytanie

Data: 2009-05-07 11:25:23
Autor: bratPit[pr]
Mam pytanie

Czy to, że plastik z nawiewem, popielniczką i zapalniczką jest innego koloru
może świadczyc o tym, iż pojazd był uszkodzony ?

świadczy o tym że taka jest wersja wyposażenia że elementy konsoli są innego koloru - coś a'la piaskowane aluminium tyle że lekko w kolorze oliwki,
prawdopodobnie wersja N'joy

link http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8415336

o przebiegu świadczą m.in. gumy na pedałach i kierownica, IMHO to auto ma min. 2x więcej najechane,
brat

Data: 2009-05-07 16:22:16
Autor: Sebo z Bogdanca
Mam pytanie
Użytkownik "bratPit[pr]" napisał w wiadomości

o przebiegu świadczą m.in. gumy na pedałach i kierownica, IMHO to auto ma min. 2x więcej najechane,

Nie koniecznie.
Ja jak kupilem moja Zafire to miala ok. 107 tys. km na liczniku (cala historia serwisowana udokumentowana) i pedaly byly ok.
Teraz przejechalem ok. 22 tys. km i mam zjechane pedaly. Laczny obecny przebieg to 129 tys. km. Kwestia zjechania pedalow to, kwestia stylu jazdy i ulozenia nog na pedalach ;-)
Kierownica tez nie jest popekana czyli nie jest tak zle.
Wedlug opisu auto ma odtwarzacz CD. Ja na zdjeciach go nie widze. Byc moze ma podlaczona zmieniarke plyt CD, ale watpie w to.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-07 17:29:54
Autor: Maverick
Mam pytanie
Sebo z Bogdanca wrote:
UÂżytkownik "bratPit[pr]" napisaÂł w wiadomoÂści

o przebiegu ÂświadczÂą m.in. gumy na pedaÂłach i kierownica, IMHO to auto ma min. 2x wiĂŞcej najechane,

[...]

Wg opisu to powinien miec fajna kierownice - wiec mysle ze jeszcze wiele takich kwiatkow tam wyjdzie :(

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-05-07 16:40:37
Autor: Sebo z Bogdanca
Mam pytanie
Użytkownik "Maverick"  napisał w wiadomości

Wg opisu to powinien miec fajna kierownice - wiec mysle ze jeszcze wiele takich kwiatkow tam wyjdzie :(

Coz... Zycie...
Dlatego trzeba wszystko sprawdzac przed zakupem a nie slepo wierzyc w opis.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-07 23:01:11
Autor: bratPit
Mam pytanie
[...]

wierz mi, widziałem trochę opli w pracy i to auto ma duuużo więcej najechane,
brat

Data: 2009-05-07 23:11:28
Autor: Bastion
Mam pytanie

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:gtu9e7$n45$1inews.gazeta.pl...

> [...]

koloru - coś a'la piaskowane aluminium tyle że lekko w kolorze oliwki,

W roku 2003 nie bylo jeszcze wersji Enjoy.
Plastik na konsoli srodkowej jest nieoryginalny!

Data: 2009-05-08 08:20:08
Autor: bratPit[pr]
Mam pytanie

[...]

może, nie wiem, nie znam niemieckich specyfikacji,
brat

Mam pytanie