Mam pytanie ?

Data: 2010-03-02 14:13:08
Autor: AdamsXHB
Mam pytanie ?
Witam.

Szukam odpowiedniej grupy gdzie mozna zapytac
gdzie znajde dobrego lekarza psychiatre/psychologa?

Czytajac posty odnioslem wrazenie ze ta grupa bedzie jak znalazl ....

Gdzie sie leczycie ???

pozdrawiam
Mr Ti

Data: 2010-03-02 14:15:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Mam pytanie ?

Użytkownik "AdamsXHB" <none@none.pl> napisał w wiadomości news:hmj2ns$r1d$1polsl.pl...
[...]

To, co czytasz, to jest wynik braku takowego lub odmowy przyjmowania zaordynowanych leków.

Bogdan

Data: 2010-03-02 15:06:44
Autor: awe
Mam pytanie ?

[...]

-- -- -- -- -- -
musisz bezposrednio zapytac sie boukuna lub cyca, choc i kawecki moglby moze pomoc
awe

Data: 2010-03-02 15:46:12
Autor: -heÂŽsk-
Mam pytanie ?
On Tue, 2 Mar 2010 14:13:08 +0100, "AdamsXHB" <none@none.pl> wrote:

[...]

 tutaj ;o)))

 Slaski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
 Centrum Informatyki i Informatyzacji
 ul. Poniatowskiego 15
 40-055 Katowice
 Poland
phone: +48 32 2083554

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-02 18:53:29
Autor: sofu
Mam pytanie ?

Witam.

Szukam odpowiedniej grupy gdzie mozna zapytac
gdzie znajde dobrego lekarza psychiatre/psychologa?

Czytajac posty odnioslem wrazenie ze ta grupa bedzie jak znalazl ....

-- -- -- -- -- -- -- -

Co do psychiatry to nie wiem, ale jesli szukasz dobrego egzorcysty coby
złego ducha z ciebie wypedził, to niejaki ABC na pewno tobą pokieruje.

sofu

Data: 2010-03-02 20:23:18
Autor: Polok_prawdziwy
Mam pytanie ?
AdamsXHB wrote:

[...]

Jo mom prywatnego psehologa/psehyjatrem...

Niejako Hachulsko Ginia, wturo łokrutnom ilość mondrych ksionzek psekłodała,
cyściła i pseglondała, jak za psontackem w miejckiej bibljotece technicnej
pracowała, za mojego psyhylogo..., psyligoho...
psehygologicnego doradcem robi...

Jakbyś chcioł, to mogem ciem polecić, biere nieduzo - kurkem, gonskem,
prawdziwymi dutkami (jełro) tes niepogardzi, ajak modziok jeześ (tak do
30-tki), toi wytarmosić jom zaporadem mozes - takich lubi...

Data: 2010-03-03 00:17:50
Autor: MH
Mam pytanie ?
AdamsXHB wrote:

> [...]

prawdziwymi dutkami (jełro) tes niepogardzi, ajak modziok jeześ (tak do
30-tki), toi wytarmosić jom zaporadem mozes - takich lubi...

Cosik mnie siem wydawo Kumie , ze tyn młodzik niegupim jez !!!  Kiejzek psecytoł jego wypedź ,cołkiem niegupiom ... , pockej , ino łokowitkem snajdem ..

.... juzek jez spowrotem..  Łycka zek sem pociongnoł i piknie jez !! Cosik mnie siem wydawo , ze jak Jarecek pocyto te syćkie fantas ... , fata .. ,
 , fatanycne wywłody AWEMARYJÓW , HAMSÓWKLOPSÓW , i inksych Kwaśnych Owoców ,
abo jeze jakichsik inksych niedouconych BLÓSMENÓW , to ciencko mu bendzie
upchnonć braciska na Prezydemnta Nasego Mocarstfa !!!

MH

P.S. A co dotego młodzika , Pisdroniowa tyz radzi , ze niegupi chop jez !!!

Data: 2010-03-03 19:42:00
Autor: HaMMeR
Mam pytanie ?
On 2010-03-02 14:13, AdamsXHB wrote:
Witam.

[...]

A tobie sie zaiste pogorszylo, jesli tak dramatycznie szukasz DOBREGO psychiatry...
To gdzies sie do tej pory leczyl??

Data: 2010-03-03 20:37:49
Autor: konserwator
Mam pytanie ?

[...]

rZAD po LECZY SIE U ZNAKOMITYCH SPECJALISTOW...
na pewno ci podpowiedza!

Mam pytanie ?