Mam pytanie ?

Data: 2010-03-02 20:23:18
Autor: Polok_prawdziwy
Mam pytanie ?
AdamsXHB wrote:

Witam.

Szukam odpowiedniej grupy gdzie mozna zapytac
gdzie znajde dobrego lekarza psychiatre/psychologa?

Czytajac posty odnioslem wrazenie ze ta grupa bedzie jak znalazl ....

Gdzie sie leczycie ???

Jo mom prywatnego psehologa/psehyjatrem...

Niejako Hachulsko Ginia, wturo łokrutnom ilość mondrych ksionzek psekłodała,
cyściła i pseglondała, jak za psontackem w miejckiej bibljotece technicnej
pracowała, za mojego psyhylogo..., psyligoho...
psehygologicnego doradcem robi...

Jakbyś chcioł, to mogem ciem polecić, biere nieduzo - kurkem, gonskem,
prawdziwymi dutkami (jełro) tes niepogardzi, ajak modziok jeześ (tak do
30-tki), toi wytarmosić jom zaporadem mozes - takich lubi...

Data: 2010-03-03 00:17:50
Autor: MH
Mam pytanie ?
AdamsXHB wrote:

> [...]

prawdziwymi dutkami (jełro) tes niepogardzi, ajak modziok jeześ (tak do
30-tki), toi wytarmosić jom zaporadem mozes - takich lubi...

Cosik mnie siem wydawo Kumie , ze tyn młodzik niegupim jez !!!  Kiejzek psecytoł jego wypedź ,cołkiem niegupiom ... , pockej , ino łokowitkem snajdem ..

.... juzek jez spowrotem..  Łycka zek sem pociongnoł i piknie jez !! Cosik mnie siem wydawo , ze jak Jarecek pocyto te syćkie fantas ... , fata .. ,
 , fatanycne wywłody AWEMARYJÓW , HAMSÓWKLOPSÓW , i inksych Kwaśnych Owoców ,
abo jeze jakichsik inksych niedouconych BLÓSMENÓW , to ciencko mu bendzie
upchnonć braciska na Prezydemnta Nasego Mocarstfa !!!

MH

P.S. A co dotego młodzika , Pisdroniowa tyz radzi , ze niegupi chop jez !!!

--

Mam pytanie ?