Mam pytanie do Was

Data: 2009-07-01 09:08:54
Autor: Jan
Mam pytanie do Was
witam serdecznie. Zwiezle opisze swoj problem i prosze o wskazowki i
rady dla mnie.
W 2005 zalozylem konto w PKOBP w celu bym srodki lezaly na lokacie 1
msc (wtedy konieczne bylo zalozenie konta, nazywalo sie to jakos Jan
Kowalski czy cos takiego). No i jak potrzebowalem gotowki zrywalem ta
automatycznie sie odnawiajaca lokate, wyplacalem kwote gotowki a
reszta wracala z powrotem na lokate 1 msc. I po ok. 2 latach bank
wymowil mi umowe o prowadzenie ROR (nie splywaly na ROR zadne srodki,
jako ze ROR nie byl mi potrzebny ale byl konieczny by moc zalozyc
lokaty). I teraz bank mi przysyla zawiadomienie ze kilka tysiecy
zlotych wisi na jakims koncie technicznym od 2005 roku i nie odestkuje
mi i zebym sie zglosil do banku po kata kase. Wkurzylem sie troche.
Przeciez kazalem dysponentce w banku zalozyc lokate a ona tego nie
zrobila.
Czytalem o bankowym arbitrze, ale by moc do niego uderzac trzeba
najpierw dostac odmowe z banku. I teraz pytanie do was:
warto sie troche potrudzic? Na koncie wisi ok 5 tys. wiec gdyby ta
kasa pracowala na siebie przez te 4 lata zgromadzily by sie ladne
odsetki, a tak nic.....
Prosze o wskazowki. Jesli sa jakies niejasnosci w moim tekscie prosze
o info a od razu dopisze wyjasnienia.
Ps. ja do tego konta nie mialem nic wydanego, zadnej karty, zadnego
dostepu on-line dlatego -przyznaje brakowalo mi tych pieniedzy ale nie
mialem-potrafilem dojsc co sie stalo.
Teraz mam ekonto w mbanku i tam widze co sie dzieje, a w tym
bankozaurze kiszka byla i juz.

Data: 2009-07-01 19:45:39
Autor: RobertS
Mam pytanie do Was

Przeciez kazalem dysponentce w banku zalozyc lokate a ona tego nie
zrobila.

masz jakiś dowód na to, że wydałeś taką dyspozycję?

RobertS

Data: 2009-07-01 11:18:09
Autor: Jan
Mam pytanie do Was
masz jaki¶ dowód na to, że wydałe¶ tak± dyspozycję?

nie mam chyba nic to bylo 4 lata temu, wtedy sie spieszylem - o ile
pamietam -
ale nie mam zadnych szans? - czy to normalne ze bank trzyma kase 4
lata i dopiero sie budzi i mi wysyla list zebym sobie odebral kase?

Data: 2009-07-01 11:56:28
Autor: Tomasz
Mam pytanie do Was
On 1 Lip, 20:18, Jan <kwl...@gmail.com> wrote:
> [...]

ale nie mam zadnych szans? - czy to normalne ze bank trzyma kase 4
lata i dopiero sie budzi i mi wysyla list zebym sobie odebral kase?

Należałoby najpierw sprawdzić regulamin tej lokaty sprzed 4 lat.
Być może jest  (była) tam informacja o sposobie zerwania lokaty - np.
w skutek zamknięcia towarzysz±cego  RORa. Ale to tylko przypuszczenia.

Swoj± drog± przez 4 lata nie doszukałe¶ się brakuj±cych 5 tysięcy?

Mam pytanie do Was