Mam pytanie do Was

Data: 2009-07-01 19:45:39
Autor: RobertS
Mam pytanie do Was

Przeciez kazalem dysponentce w banku zalozyc lokate a ona tego nie
zrobila.

masz jakiś dowód na to, że wydałeś taką dyspozycję?

RobertS

Data: 2009-07-01 11:18:09
Autor: Jan
Mam pytanie do Was
masz jaki¶ dowód na to, że wydałe¶ tak± dyspozycję?

nie mam chyba nic to bylo 4 lata temu, wtedy sie spieszylem - o ile
pamietam -
ale nie mam zadnych szans? - czy to normalne ze bank trzyma kase 4
lata i dopiero sie budzi i mi wysyla list zebym sobie odebral kase?

Data: 2009-07-01 11:56:28
Autor: Tomasz
Mam pytanie do Was
On 1 Lip, 20:18, Jan <kwl...@gmail.com> wrote:
> [...]

ale nie mam zadnych szans? - czy to normalne ze bank trzyma kase 4
lata i dopiero sie budzi i mi wysyla list zebym sobie odebral kase?

Należałoby najpierw sprawdzić regulamin tej lokaty sprzed 4 lat.
Być może jest  (była) tam informacja o sposobie zerwania lokaty - np.
w skutek zamknięcia towarzysz±cego  RORa. Ale to tylko przypuszczenia.

Swoj± drog± przez 4 lata nie doszukałe¶ się brakuj±cych 5 tysięcy?

Mam pytanie do Was