Mam pytanie w sprawie krzyża (poważnie)

Data: 2010-09-17 02:35:42
Autor: mastodont
Mam pytanie w sprawie krzyża (poważnie)
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:7d75.000002ce.4c92a484newsgate.onet.pl...
Zupełnie serio.. Od pewnego czasu (a od owej feralnej katastrofy czasu trochę
upłynęło) , zauważam nie tylko na psp , ale również w mediach , iż po
rozstrzygnięciu wyborów prezydenckich , winą za kryzys krzyżowy jest obarczany
Prezydent Komorowski , który to rzekomo coś niewłaściwego "chlapnął" , co w
rezultacie spowodowało konflikt. Nieee , nie "robię se jaj" !!  POWAŻNIE !! Nie
wiem o co poszło !!  Czymżesz to Pan Prezydent tak zaiskrzył ??

Linki mile widziane...

MH

--

Tu masz: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,8123787,Pierwszy_wywiad_z_prezydentem_elektem__Krzyz_spod.html

--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-09-17 09:39:42
Autor: dexth

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i6ud54$b03$1news.onet.pl...
[...]
[...........]

Tu masz: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,8123787,Pierwszy_wywiad_z_prezydentem_elektem__Krzyz_spod.html

To wiele wyjaśnia. Wygadał się, to był spisek Tuska, Komorowskiego i Putina.

pozdr dexth

Data: 2010-09-17 16:59:02
Autor: cirrus
Użytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c931b40$0$27046$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Oraz kota Kaczyńskiego.

--
stevep

Data: 2010-09-17 17:12:47
Autor: u2
W dniu 2010-09-17 16:59, cirrus pisze:
To wiele wyjaśnia. Wygadał się, to był spisek Tuska, Komorowskiego i
Putina.
pozdr dexth

Oraz kota Kaczyńskiego.

Podobno to on nasikał pod krzyżem i obrażał inwektywami tam zgromadzonych.

Data: 2010-09-17 10:34:25
Autor: MH
> [...]
> rezultacie spowodowało konflikt. Nieee , nie "robię se jaj" !!  POWAŻNIE > !! Nie
> wiem o co poszło !!  Czymżesz to Pan Prezydent tak zaiskrzył ??

I to jest powód do zadymy ?! Jestem pewien , że gdyby powiedział że krzyż
pozostanie na Krakowskim Przedmieściu , to byłaby afera "BO KRZYŻ MA BYĆ W
KOŚCIELE , NA WAWELU ALBO W WATYKANIE". Gdyby nie zajął jakiegokolwiek
stanowiska w tej sprawie , byłaby afera bo "PREZYDENT OLEWA KRZYŻ".

MH

Data: 2010-09-17 10:55:18
Autor: mkarwan
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:7d75.000002e5.4c932811newsgate.onet.pl...

[...]

Nie rozumiesz rzeczy oczywistych czy robisz z siebie durnia?

Data: 2010-09-17 11:06:11
Autor: MH
Mam pytanie w sprawie krzyża (poważnie)

Nie rozumiesz rzeczy oczywistych czy robisz z siebie durnia?

====================

Jako oczywistaoczywistość ekspert od rzeczy oczywistych , ty z siebie durnia nie
robisz. Ty nim jesteś. To OCZYWISTE !!

MH

Data: 2010-09-17 17:08:55
Autor: Grzegorz Z.
Mam pytanie w sprawie krzyża (poważnie)
Jako oczywistaoczywistość ekspert od rzeczy oczywistych , ty z siebie durnia nie
robisz. Ty nim jesteś. To OCZYWISTE !!

ROTFL!

--
"Zostawcie kżyża mjastu"