Mam pytanko - na poważnie ...

Data: 2009-08-15 12:12:44
Autor: MH
Mam pytanko - na poważnie ...
Nie , nie robię sobie jaj. Poprostu nie wiem !!  Czy dzisiaj jest święto
Państwowe czy tylko Kościelne ??

MH

Data: 2009-08-15 13:42:22
Autor: jadrys
Mam pytanko - na poważnie ...
MH pisze:
Nie , nie robię sobie jaj. Poprostu nie wiem !!  Czy dzisiaj jest święto
Państwowe czy tylko Kościelne ??

MH

Chyba obydwa - matki boskiej i wojska polskiego..

Data: 2009-08-15 04:56:46
Autor: Antenka
Mam pytanko - na poważnie ...

Chyba obydwa - matki boskiej i wojska polskiego..

Jędrek znow mnie załamujesz :( Ty, lotnik nie wiesz, że dzisiaj święto
wojska polskiego? Święto państwowe i kościelne, no i oczywiście
wspomnienie "Bitwy Warszawskiej" z bolszewią. ;-)

Antenka

P.s. Od dawna, bo od wieku V po Chr., Kościół wspomina  Wniebowzięcie
N.M.Panny przypieczętowane ostatecznie dogmatem ogłoszonym w roku 1950
przez papieża Piusa XII, że :"Maryja z duszą i ciałem została wzięta
do nieba".

Data: 2009-08-15 13:59:06
Autor: boukun
Mam pytanko - na poważnie ...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:cd2d9e3a-4609-4c62-8b38-e9932dfa4662e27g2000yqm.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Całkiem naga i dziewicza, sznurami związana za ręce wstąpiła w niebiosa. Sam widziałem, chyba w 1991 roku w Bild-Zeitung.

boukun

Data: 2009-08-15 22:02:21
Autor: Adam
Mam pytanko - na poważnie ...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Świetnie ujęte - ogłoszone DOGMATEM (który nie ma żadnego potwierdzenia w Biblii).
AC

Data: 2009-08-15 13:45:28
Autor: MH
Mam pytanko - na poważnie ...
MH pisze:
> Nie , nie robię sobie jaj. Poprostu nie wiem !!  Czy dzisiaj jest święto
> Państwowe czy tylko Kościelne ??
>
> MH
>   Chyba obydwa - matki boskiej i wojska polskiego..

Czyli takie "gott mit uns" ...

MH

--

Mam pytanko - na poważnie ...