Mam reklamowac czy odeslac ?

Data: 2010-06-24 22:55:42
Autor: Fantom
Mam reklamowac czy odeslac ?
Witam
Kupilem aparat fotograficzny w jednym ze internetowych sklepow. Wszytsko ok, ale nie dziala mi w nim modul GPS.
Co moge teraz zrobic aby bylo szybcie i bezproblemowo ? Reklamowac w serwisei (Panasonica) czy np moge wyslac do nadawcy aby mi wymienil na sprawny (paczka dzisiaj odebrana)

Fantom

Data: 2010-06-24 23:22:00
Autor: Robert Tomasik
Mam reklamowac czy odeslac ?

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i00gse$mfh$1news.mm.pl...
[...]

Ja bym reklamował z tytuł niezgodności z umową. Może napiszę trywializm, więc przepraszam, ale ... wiesz, że ten moduł nie działa w pomieszczeniu na początku i musisz go na "spacer" za pierwszym razem wziąć, by sobie poznajdował satelity? Potem czasem Ci wewnątrz zadziała.

Data: 2010-06-25 22:21:54
Autor: Fantom
Mam reklamowac czy odeslac ?
[...]

Specjalnie wyszedlem z tym na dluzszy spacer z psem :)
I ani sam ani wymuszony z menu nic nie znalazl. Ciagle przy rysunku satelit jest 0

Fantom

Data: 2010-06-25 08:07:03
Autor: Andrzej Lawa
Mam reklamowac czy odeslac ?
Fantom pisze:
[...]

Jeśli kupowałeś jako konsument (osoba fizyczna a nie działalność) od
jakiejś firmy, to zasadniczo masz 10 dni na odstąpienie od umowy (zakup
poza siedzibą firmy).

Co do samego niedziałania...Instrukcję przeczytałeś? Wszystko zgodnie z
nią robiłeś? Czym się objawia niedziałanie? Gdzie to sprawdzałeś? W
budynku może?

Mam reklamowac czy odeslac ?