Mam sposob na wiszacych na dupie.

Data: 2011-08-09 11:44:19
Autor: Bartłomiej Zieliński
Mam sposob na wiszacych na dupie.
Użytkownik topek napisał:
 Jak za wami jedzie prawy i sprawiedliwy vel miszcz jezdzacy szybko i
bezpiecznie w odleglosci 2m za waszym zderzakiem przy 140km/h to
zacznijcie myc szyby.

Kiedyś myślałem nad "symulatorem hamowania" - ręcznym przyciskiem, którego wciśnięcie włącza światła hamowania. A na mrugających światłami miałem taki pomysł, żeby zamontować na tylnej półce jakąś "po byku" lampę błyskową. Ale chwilowe włączenie tylnych przeciwmgielnych też bywa skuteczne.

Data: 2011-08-09 15:11:18
Autor: RoMan Mandziejewicz
Mam sposob na wiszacych na dupie.
Hello Bartłomiej,

Tuesday, August 9, 2011, 11:44:19 AM, you wrote:

[...]

Symetryczne tylne przeciwmgielne w połączeniu z lekkim przyśpieszeniem
działają cuda.

--
Best regards,

Data: 2011-08-09 17:23:06
Autor: Dykus
Mam sposob na wiszacych na dupie.
Witam,

Symetryczne tylne przeciwmgielne w połączeniu z lekkim przyśpieszeniem
działają cuda.

A w jakim celu to lekkie przyśpieszenie?

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2011-08-09 22:59:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Mam sposob na wiszacych na dupie.
W dniu 2011-08-09 17:23, Dykus pisze:
Witam,

Symetryczne tylne przeciwmgielne w połączeniu z lekkim przyśpieszeniem
działają cuda.

A w jakim celu to lekkie przyśpieszenie?

Masz zadanie domowe: obejrzeć serial "Zmiennicy", odcinek drugi. Sama końcówka, tak od 53 minuty. Jak obejrzysz, to wróć. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-08-12 23:17:25
Autor: Grejon
Mam sposob na wiszacych na dupie.

Masz zadanie domowe: obejrzeć serial "Zmiennicy", odcinek drugi. Sama
końcówka, tak od 53 minuty. Jak obejrzysz, to wróć. ;)

Dekiel ci odleciał? :-P

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-08-13 16:42:16
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-08-12 23:17, Grejon pisze:

Masz zadanie domowe: obejrzeć serial "Zmiennicy", odcinek drugi. Sama
końcówka, tak od 53 minuty. Jak obejrzysz, to wróć. ;)

Dekiel ci odleciał? :-P

To go sobie wsadź! Na głowę! :P

Data: 2011-08-10 00:17:45
Autor: kogutek
Mam sposob na wiszacych na dupie.
Dykus <dykus.grupy@spamy.wp.pl> napisał(a):
Witam,

> Symetryczne tylne przeciwmgielne w połączeniu z lekkim przyśpieszeniem
> działają cuda.

A w jakim celu to lekkie przyśpieszenie?

Żeby odległość się zmieniła. Jeżdzący mają wyrobiony odruch. Zapalające się z
tyłu czerwone światła i zmiana odległości zawsze na mniejszą oznacza że należy
zaczać hamować. Robi się to odruchowo. Tak samo zareagują jak zapalą się
czerwone światła stopu i zacznie rosnąć odległość. Im szybciej bęzdie rosła
odległośc tym hamowanie będzie mocniejsze. Taki myk że mózg czegoś się nauczył
i wykonuje określone czynności bez angażowania świadomości. Ale ma za małą moc
obliczeniową żeby ocenić czy odległość się zwiększa albo zmniejsza. Nauczyć
się rozpoznawania takiej sytuacji nie miał możliwości. --

Data: 2011-08-11 10:49:13
Autor: kamil
On 10/08/2011 01:17, kogutek wrote:
[...]

Legenda taka sama, jak ze stopami, w 99.99% lekkie przyciśnięcie STOP nie działa na nikogo. Ja też nie daję jak idiota po hamulach kiedy widzę, że ten z przodu mruga a nie zwalnia.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-08-09 17:31:07
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
Symetryczne tylne przeciwmgielne w połączeniu z lekkim przyśpieszeniem
działają cuda.

Niestety te symetryczne tylne przeciwmgielne to coraz większy rarytas. Żeby chociaż była opcja np. za 100 zł (bo więcej nie powinno) symetrycznych świateł tylnych zamiast asymetrycznych.
Kurde a w Polonezie były symetryczne... i komu to przeszkadzało... ;-)

Data: 2011-08-09 18:05:28
Autor: Piotr W
[...]

A co za problem  wstawić żarówkę  na druga stronę ?
W Nissanie N-14 Sunny była nawet oprawka niewykorzystana bez doprowadzonego kabelka.
Wstawiłem żarówkę + przciągnołem kabelek od lewej lampy i OK.
W N-15 Almera jest ciut trudniej. W prawej lampie tylnej jest miejsce, ale trzeba w plastiku wywiercić
otwór i w nim osadzić oprawkę żarówki + przeciagnąc kablek.
W wiekszości samochodów tylne lampy są symetryczne i prawa ma kasetę na przeciwmgielne,ale jest
nie uzbrojona. Gorzej jak lampy są różne i w miejscu przeciwmgielnego w prawej lampie jest zainstalowane
światło cofania.

pozdrowienia  Piotr W.

Data: 2011-08-09 20:13:54
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-08-09 18:05, Piotr W pisze:
Niestety te symetryczne tylne przeciwmgielne to coraz większy rarytas.
Żeby chociaż była opcja np. za 100 zł (bo więcej nie powinno) symetrycznych świateł tylnych zamiast asymetrycznych.

Przecież to bzdura.

Kurde a w Polonezie były symetryczne... i komu to przeszkadzało... ;-)

A co za problem  wstawić żarówkę  na druga stronę ?

No nie wiem - czyżby np. w homologacji? W życiu by mi nie przyszło do
głowy, by dokładać żarówkę do przeciwmgielnego z tyłu. Jak producent
przewidział 2 to były 2, jak 1 to 1.

[...]

To kwestia unifikacji dla samochodów projektowanych do ruchu
prawo/lewostronnego (bądź odwrotnie). Kiedyś diagnosta przeciętny
"inaczej" przyczepił mi się do japończyka, że nie mam przeciwmgielnego
w prawej lampie. No ja wiem, że samochodów zachodnich (a może wschodnich ;) ) dużo po ulicach nie jeździło, ale bez przesady.
Nie mógł wyjść z podziwu, że tam nie ma nawet miejsca na włożenie
żarówki.

W wiekszości samochodów tylne lampy są symetryczne i prawa ma kasetę na przeciwmgielne,
ale jest
nie uzbrojona.

Nieprawdą jest, jakoby.

Gorzej jak lampy są różne i w miejscu przeciwmgielnego w prawej lampie jest zainstalowane
światło cofania.

Bardzo częste rozwiązanie.

Data: 2011-08-10 23:03:13
Autor: Piotr W.
Mam sposob na wiszacych na dupie.

No nie wiem - czyżby np. w homologacji? W życiu by mi nie przyszło do
głowy, by dokładać żarówkę do przeciwmgielnego z tyłu. Jak producent
przewidział 2 to były 2, jak 1 to 1.

Rozumiem,  że jak nie masz przednich przeciwmgielnych zainstalowanych przez producenta
to ich nie założysz mimo że jest instalacja (kable, miejsce na przekaźnik i włącznik.)
Podobnie dealerzy nie powinni nic z własnej inicjatywy doinstalowywać.
Producent nie przewidział i basta....:)
Masz np. CB ? chyba nie, producent nie przewidział......przykłady można mnożyć...
Nie należy też instalować żądnych wynalazków  włączających automatycznie światła mijania,
instalować nawet homologowanych świateł do jazdy dziennej ...itp.itd etc
Producent nie przewidział też tylnego przeciwmgielnego w moim niegdysiejszym FSO 1500.
Ale ustawodawca przewidział, że ten rocznik który posiadałem winien mieć takie światło
i musiałem doinstalować.

Nie mógł wyjść z podziwu, że tam nie ma nawet miejsca na włożenie żarówki.

Był przyzwyczajony do Polonezów....

W Nissanie N-14 Sunny była nawet oprawka niewykorzystana bez doprowadzonego kabelka.
Wstawiłem żarówkę + przeciągnołem kabelek od lewej lampy i OK.
W N-15 Almera jest ciut trudniej. W prawej lampie tylnej jest miejsce, ale trzeba w plastiku wywiercić
otwór i w nim osadzić oprawkę żarówki + przeciągnąć kabelek.
W większości samochodów tylne lampy są symetryczne i prawa ma kasetę na przeciwmgielne,
ale jest
nie uzbrojona.

Nieprawdą jest, jakoby.

A więc moje dwa kolejne Nissany i sąsiada Seat to wyjątki na świecie w tym temacie...
Mamy wyjątkowe auta....:)

pozdrowienia  Piotr W.

Data: 2011-08-10 23:20:14
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-08-10 23:03, Piotr W. pisze:

[...]

To jest przewidziane homologacją, a jak sam wcześniej napisałeś,
do tego "dodatkowego" przeciwmgielnego nie było stosownej instalacji,
a wręcz dziurę musiałeś wiercić, by żarówkę wsadzić.

Sytuacja zdecydowanie inna, niż ją próbujesz przedstawić...

Podobnie dealerzy nie powinni nic z własnej inicjatywy doinstalowywać.
Producent nie przewidział i basta....:)

Nadal piszesz o tym samym?

Masz np. CB ? chyba nie, producent nie przewidział......przykłady można
mnożyć...

Coś Ci się pomyliło - co ma CB wspólnego z oświetleniem pojazdu oraz
homologacją?

Nie należy też instalować żądnych wynalazków włączających automatycznie
światła mijania,

Bez związku.

instalować nawet homologowanych świateł do jazdy dziennej ...itp.itd etc
Producent nie przewidział też tylnego przeciwmgielnego w moim
niegdysiejszym FSO 1500.

Masz pecha. W moje Warszawie też nie było przeciwmgielnego, ale jakoś
mi nie przyszło do głowy, by zrobić 2.

Ale ustawodawca przewidział, że ten rocznik który posiadałem winien mieć
takie światło
i musiałem doinstalować.

Eeee tam - bzdury gadasz. Pasy w Warszawie zakładałem bez obowiązku
ich posiadania.

Był przyzwyczajony do Polonezów....

Polonezów to miałem z 5 i nic z tego nie wynika poza wiedzą na różne
tematy...

A więc moje dwa kolejne Nissany i sąsiada Seat to wyjątki na świecie w
tym temacie...
Mamy wyjątkowe auta....:)

Żadne wyjątkowe - przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem wcześniej.

Data: 2011-08-11 00:05:00
Autor: Piotr W.
Mam sposob na wiszacych na dupie.
Nie można z Tobą dyskutować konstruktywnie.
EOT

Piotr W.

Data: 2011-08-11 14:21:32
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-08-11 00:05, Piotr W. pisze:
Nie można z Tobą dyskutować konstruktywnie.

LOL - o tej wyjątkowości Twoich samochodów?

Mam sposob na wiszacych na dupie.