Mam sposob na wiszacych na dupie.

Data: 2011-08-09 23:49:47
Autor: huri_khan
Mam sposob na wiszacych na dupie.
Dnia Mon, 08 Aug 2011 23:39:18 +0200, topek napisał(a):

Nie dziala zawsze ale w 90% przypadkow.
Jak za wami jedzie prawy i sprawiedliwy vel miszcz jezdzacy szybko i bezpiecznie w odleglosci 2m za waszym zderzakiem przy 140km/h to zacznijcie myc szyby. Plyn do spryskiwaczy jest wysoce skuteczny. Od razu zwiekszy odstep a wy spokojnie skonczycie wyprzedzac sznur tirow i zjedziecie prawdziwemu mezczyznie.

Ale po co ?
Zapewne jak mnie wyprzedzi to zrobi to samo. Zjeżdżam spokojnie na prawy
pas a "miszcz" niech dalej sobie jedzie lewym.  --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-08-10 00:10:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
Mam sposob na wiszacych na dupie.
Hello huri_khan,

Tuesday, August 9, 2011, 11:49:47 PM, you wrote:

[...]

Wiesz... Miszcz Topek Wszechpozdrawiający nie będzie zjeżdżał na prawy
pas, jak ma do TIRa tylko 300 metrów.

--
Best regards,

Data: 2011-08-10 06:49:11
Autor: topek
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał(a):

> Ale po co ?
> Zapewne jak mnie wyprzedzi to zrobi to samo. Zjeżdżam spokojnie na prawy
> pas a "miszcz" niech dalej sobie jedzie lewym. Wiesz... Miszcz Topek Wszechpozdrawiający nie będzie zjeżdżał na prawy
pas, jak ma do TIRa tylko 300 metrów.

Wesoly romek nie dosc, ze w dupie byl, gowno widzial to (JAK ZWYKLE) sie madruje.
Poza tym nie rozumie tego co czyta, albo zyje w innym wymiarze.

Napisalem romus: "a wy spokojnie skonczycie wyprzedzac sznur tirow"

A romus czyta: "nie będzie zjeżdżał na prawy pas, jak ma do TIRa tylko 300
metrów."

Przecietny pacjent w Tworkach lepiej rozumie tekst pisany

topek -> jak zawsze...

Data: 2011-08-10 09:08:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
Mam sposob na wiszacych na dupie.
Hello topek,

Wednesday, August 10, 2011, 8:49:11 AM, you wrote:

> [...]
Poza tym nie rozumie tego co czyta, albo zyje w innym wymiarze.
Napisalem romus: "a wy spokojnie skonczycie wyprzedzac sznur tirow"

Jasne, topuś - Na A4 jak zaczniesz wyprzedzać przy granicy niemieckiej, to
kończysz pod Wrockiem ;P Przecież tam jest ciągły sznur TIRów,
nieprawdaż?

A romus czyta: "nie będzie zjeżdżał na prawy pas, jak ma do TIRa tylko 300
metrów."
Przecietny pacjent w Tworkach lepiej rozumie tekst pisany

Masz ciekawe doświadczenia...

topek -> jak zawsze...

A jednak już nie wszechpozdrawiający?

Podpowiem: coś Cię bardzo mocno w dupsko użarło a nawet nie zauważyłeś
tylko się rzucasz jak wesz na kołnierzu.

--
Best regards,

Data: 2011-08-10 06:46:04
Autor: topek
huri_khan <spam@spam.pl> napisał(a):
> [...]

> Jak za wami jedzie prawy i sprawiedliwy vel miszcz jezdzacy szybko i > bezpiecznie w odleglosci 2m za waszym zderzakiem przy 140km/h to > zacznijcie myc szyby. Plyn do spryskiwaczy jest wysoce skuteczny. Od > razu zwiekszy odstep a wy spokojnie skonczycie wyprzedzac sznur tirow i > zjedziecie prawdziwemu mezczyznie.
Dla mojego bezpieczenstwa.
Robie tylko wtedy jak kretyn ewidentnie przesadzi.
Jak sie trzyma blisko ale jeszcze w miare sensownie to staram sie po prostu
jak najszybciej zjechac.

Zdaje sobie sprawe, ze to subjektywne wszystko

Zapewne jak mnie wyprzedzi to zrobi to samo.
A niech robi. Mi to nie przeszkadza. Umyje szyby ponownie.
Roznica jest taka, ze ja mu na zderzaku nie wisze i nie stwarzam sytuacji
potencjalnie niebezpiecznej zyciu.

Zjeżdżam spokojnie na prawy
Ja tez. O czym pisalem.
Nie mam problemu z jazda prawym.
Wrecz irytuja mnie permanentni lewopasowicze. O czym nie raz nie dwa pisalem.
Tak samo wkurza mnie cipa na lewym pasie jak menda wiszaca na zderzaku.

pas a "miszcz" niech dalej sobie jedzie lewym.
Problem jest taki, ze miszcz nie jest sam na drodze.
Jak sie chce zabic to prosze bardzo.
Mnie prosze do tego nie mieszac.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

--