Mam świetny plan dla PIS

Data: 2009-10-08 10:14:13
Autor: ejko
Mam świetny plan dla PIS
Otóż teraz PIS powinien wnieść poprawkę która zwiększa podatek od automatu do
gier  do nawet 1000 EUR. I to powinno teraz przejść bo nikt się nie sprzeciwi, a
jezeli ktos powie że  1000 EUR od automatu to duzo to ja mówię ze automat
zarabia ok 15 -20 tys zł miesiecznie ( wiem kumpel znajomego prauje w
automatach). Więc nawet 1000 EUR nie jest duzo, ponadto ta kasa jest zabierana
nie przediębiorcom którzy cos produkuja tylko przewaznie szemranym biznesmenom
lub gangsterom, a teraz jest najlepszy czas bo nikt sie nie podda ich naciskom
żeby zmniejszyc podatek. Natomiast jeżeli nawet jakaś czesć automatów zniknie z
rynku ( w co nie wierzę) to i tak było by lepiej bo automaty wiele rodzin
doprawadziło do nędzy, wiele ludzkich dramatów dzieje się przez automaty.
Więc nalezy wprowadzić 1000 EUR od automatu czyli zabrać kase gangusom a zasilic
budżet państwa. Lepszego czasu na zmiany nie będzie bo znów kogoś za chwilę
skorumpują.

Data: 2009-10-08 11:54:53
Autor: jacek_placek_01
Mam świetny plan dla PIS
Plan jak zwykle świetny, ale nic z tego nie wyjdzie.
Tak jak nikt nie sprzeciwił się EUREKO w dymaniu nas na 8mld zł tak nikt
niczego złego nie zrobi przyjaciołom z mafii. w końcu trzeba dbać o
swoich wychowanków i żołnierzy.

Data: 2009-10-08 14:44:53
Autor: cirrus
Mam świetny plan dla PIS
Użytkownik <ejko@op.pl> napisał w wiadomości news:10c5.00000111.4acd9f55newsgate.onet.pl...
[...]

Dobrze, że ten "genialny" plan nie wejdzie w życie bo wtedy okazałoby się jakie straty przyniósł.

--
stevep

Data: 2009-10-08 15:17:12
Autor: awe
Mam świetny plan dla PIS

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hakk5l$egj$1news.vectranet.pl...
[...]

a ty juz tak wszystko wiesz? robiles symulacje?
awe

Data: 2009-10-08 20:02:13
Autor: ejko
Mam świetny plan dla PIS
> [...]
> bo znów kogoś za chwilę skorumpują.

Dobrze, że ten "genialny" plan nie wejdzie w życie bo wtedy okazałoby się jakie straty przyniósł.

 Straty ? W tej chwili w Polsce wg szacunków jest ponad 50 tys automatów.

50 000 x 1000 EUR = 50 mln EUR Jest czym przytkać dziurę w budżecie ?  A z automatów się nie wycofaja bo i tak
zarobią.

Data: 2009-10-08 20:24:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Mam świetny plan dla PIS

Użytkownik <ejko@op.pl> napisał w wiadomości news:10c5.0000016d.4ace2925newsgate.onet.pl...
[...]

Obecna opłata wynosi 180 euro/miesiąc czyli 2120 euro/rok. Jeśli coś proponujecie, to z głową.

Data: 2009-10-08 20:32:57
Autor: heŽsk
Mam świetny plan dla PIS
On Thu, 8 Oct 2009 20:24:54 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]
> zarobią.

Obecna opłata wynosi 180 euro/miesiąc czyli 2120 euro/rok. Jeśli coś proponujecie, to z głową.

 wlasnie. dlaczego jarcio bedac przy korycie nie zmienil ustawy  tak by stawka wynoisla np. 500 euro ? tyle kasy poszlo w cholere !!!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-08 21:05:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Mam świetny plan dla PIS

<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

wlasnie. dlaczego jarcio bedac przy korycie nie zmienil ustawy
tak by stawka wynoisla np. 500 euro ? tyle kasy poszlo w cholere !!!

Może zrobił symulację i wyszło mu, że jeśli dołoży 10% podatku do kasyn (bo tylko z tego jest około 5 miliardów), to ściągnie mniej niż miał.
Podwyższać podatki można do pewnej wysokości, potem tylko strata.
Przypomnijcie sobie jak było z akcyzą na wódkę. Komuszki ją obniżyły (było dużo krzyku) i dochody wzrosły.

Data: 2009-10-09 05:26:03
Autor: cirrus
Mam świetny plan dla PIS
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4ace2e84$1news.home.net.pl...
[...]

A' gdzie u fanatyków głowa?

--
stevep

Data: 2009-10-08 15:37:47
Autor: heÂŽsk
Mam Âświetny plan dla PIS
On Thu, 08 Oct 2009 10:14:13 +0200, ejko@op.pl wrote:

[...]

 mozna tez zmniejszyc wielkosc puli przeznaczanej  na wygrane w totku.  z obecnych 40% do np. 10.  wtedy 90% pojdzie na remont osrodka w juracie
 by blizniacy mogli w blogosci oddawac sie swoim
 ulubionym rozrywkom z dziecinstwa.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/