Mam szlaban u cyca! :D:D:D

Data: 2009-11-26 13:52:07
Autor: Antenka
Mam szlaban u cyca! :D:D:D
Zapędziłam go w kozi róg, zabrakło argumentów, więc wymyślił ten
szlaban :D

Antenka

Data: 2009-11-26 22:57:45
Autor: Piotr
Mam szlaban u cyca! :D:D:D
Dnia Thu, 26 Nov 2009 13:52:07 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Zapędziłam go w kozi róg, zabrakło argumentów, więc wymyślił ten
szlaban :D

Cyc się zmiena, znacznie osłabł intelektualnie w ostatnim czasie.
No, to posiedzisz sobie z heskiem.
Piotr

Data: 2009-11-27 08:02:59
Autor: Piotr
Mam szlaban u cyca! :D:D:D
Dnia Thu, 26 Nov 2009 23:18:08 +0100, XM-25 Smart napisał(a):

Cyc się zmiena,

znaczy "z mie na"
zszedł z dupska piotrusia głupiego i wszedł na inne koszerne

Tfu! geje męskie Tfu!

Co ty tam mamrocesz pod nosem, bido?
Piotr

Data: 2009-11-27 08:06:28
Autor: raff
Mam szlaban u cyca! :D:D:D
Piotr pisze:
[...]

Jogi ma obsesje. Bo wyszlo szydlo z worka ze ten tutaj XM Amraam to jego chlopak.

Ale co to bedzie jak studenci sie dowiedza ? ;) Tu jest wielu kapusiow ;)

R.

Data: 2009-11-27 08:21:04
Autor: Piotr
Mam szlaban u cyca! :D:D:D
Dnia Fri, 27 Nov 2009 08:06:28 +0100, raff napisał(a):

Jogi ma obsesje. Bo wyszlo szydlo z worka ze ten tutaj XM Amraam to jego chlopak.

Ale co to bedzie jak studenci sie dowiedza ? ;) Tu jest wielu kapusiow ;)

Studenci to już dawno wiedzą, że Jogi jest "nie teges"... Piotr

Data: 2009-11-27 19:20:27
Autor: cyc
Mam szlaban u cyca! :D:D:D

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1v3y8kb5brout.h2hizve6uwae$.dlg40tude.net...
[...]

A moze to ty juz nie dorastasz do pozimu i zrozumiec Ci ciezko ?

Piotr

cyc

Data: 2009-11-29 15:19:00
Autor: Piotr
Mam szlaban u cyca! :D:D:D
Dnia Fri, 27 Nov 2009 19:20:27 +0100, cyc napisał(a):

Cyc się zmiena, znacznie osłabł intelektualnie w ostatnim czasie.
No, to posiedzisz sobie z heskiem.

A moze to ty juz nie dorastasz do pozimu i zrozumiec Ci ciezko ?

:-)
Cycu twoje jazdy są na poziomie "Poradnika agitatora"...
Czyli takim, żeby wałkuństwo po zawodówce zrozumiało i przyswoiło trwale.
Piotr

Data: 2009-11-26 23:21:14
Autor: Jadrys
Mam szlaban u cyca! :D:D:D
Antenka pisze:
Zapędziłam go w kozi róg, zabrakło argumentów, więc wymyślił ten
szlaban :D

Antenka

E tam, myślę ze jutro cyc otworzy ten szlaban. On sie tylko z Tobą przekomarza . :-)

Data: 2009-11-27 02:01:55
Autor: MH
Mam szlaban u cyca! :D:D:D
Zapędziłam go w kozi róg, zabrakło argumentów

Że co ??!!  Grzybków halucynogennych nażarłaś sie ??!!

MH

Data: 2009-11-26 23:22:44
Autor: Antenka
Mam szlaban u cyca! :D:D:D
On 27 Lis, 02:01, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
> Zapędziłam go w kozi róg, zabrakło argumentów

Że co ??!!  Grzybków halucynogennych nażarłaś sie ??!!

MH

Żre świnia - to po pierwsze, a ja spożywam. Po drugie po tobie widać,
żeś się nachlał albo nawąchał!

Antenka

Data: 2009-11-27 08:21:25
Autor: Roger Perejro
Mam szlaban u cyca! :D:D:D

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Zapędziłam go w kozi róg, zabrakło argumentów, więc wymyślił ten
szlaban :D

Znaj proporcje druciaro. Z Cycem można się nie zgadzac, ale żeby taki pustak jak ty zapędził Cyca w kozi róg, he, he, he!

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-27 07:54:26
Autor: Antenka
Mam szlaban u cyca! :D:D:D
Z Cycem można się nie zgadzac, ale żeby taki pustak
jak ty <

A ty nędzo ludzka, jesteś tylko starą zużytą matrycą  made in GóWno.
Jak dotąd niczym szczególnym się tutaj nie popisałeś, ty durna
kserokopiarko, kopisto pieprzony!

Antenka

Data: 2009-11-27 12:24:01
Autor: cirrus
Mam szlaban u cyca! :D:D:D
Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:henuln$r1d$1news.onet.pl...
[...]

A mówiłem, że to czysta megalomania.

--
stevep

Data: 2009-11-27 19:19:36
Autor: cyc
Mam szlaban u cyca! :D:D:D

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:07e65cc5-183f-469b-b0a6-feb6a3316587u7g2000yqm.googlegroups.com...
Zapędziłam go w kozi róg, zabrakło argumentów, więc wymyślił ten
szlaban :D

Antenka

Nie pochlebiaj sobie !!
Na filtr nie zaslugujesz !. Po prostu uwazam , ze prowadzenie dyskusji z taka osoba jak Ty nie ma sensu i w tym sensie "szlaban " Cie objal a nie to , ze zostalas calkiem wycieta .
Po prostu z uwagi na intelektualne braki a takze swoisty rodzaj ....nazwijmy to "kultury " , jestes ignorowana i to wszystko .

cyc

Data: 2009-11-27 12:28:28
Autor: Antenka
Mam szlaban u cyca! :D:D:D
On 27 Lis, 19:19, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:07e65cc5-183f-469b-b0a6-feb6a3316587u7g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Profesor się znalazł...specjalizujący się w antyklerykalizmie.
Nie mam zwyczaju prowadzenia dysput z takimi miernotami  umysłowymi
jak ty - nie dościgniesz mnie. Przykro mi, ale twój obraz świata jest
z gruntu fałszywy. Nie widzisz w  nim pewnych zależności, które ja z
łatwością dostrzegam. A to co tutaj wygłaszasz jest li tylko wytworem
twojego chorego umysłu, który karmiany komuszymi, lewackim
szmatławvcami, wszystko widzi w skrzywionym zwierciadle.
Ty też masz u mnie szlaban - szlaban na wieki. Amen.

Antenka :-P

P.s. Aha jako, że jestem straszną niewychowaną wiedźmą - oczywiście
dla takich jak ty i podobnych tobie - nie mam skrupułów, żeby ci się
roześmiać w twarz na ten twój mentorski ton i próby poucznia mnie. Od
kiedy to głupszy pragnie pouczać mądrzejszą od siebie hm? he he he

Mam szlaban u cyca! :D:D:D