Mam szlaban u cyca! :D:D:D

Data: 2009-11-27 08:21:25
Autor: Roger Perejro
Mam szlaban u cyca! :D:D:D

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Zapędziłam go w kozi róg, zabrakło argumentów, więc wymyślił ten
szlaban :D

Znaj proporcje druciaro. Z Cycem można się nie zgadzac, ale żeby taki pustak jak ty zapędził Cyca w kozi róg, he, he, he!

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-27 07:54:26
Autor: Antenka
Mam szlaban u cyca! :D:D:D
Z Cycem można się nie zgadzac, ale żeby taki pustak
jak ty <

A ty nędzo ludzka, jesteś tylko starą zużytą matrycą  made in GóWno.
Jak dotąd niczym szczególnym się tutaj nie popisałeś, ty durna
kserokopiarko, kopisto pieprzony!

Antenka

Data: 2009-11-27 12:24:01
Autor: cirrus
[...]