Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.

Data: 2010-04-19 13:06:48
Autor: kamil
Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.

"kffiatek" <kffiatek.no@spam.op.pl> wrote in message news:hqej1o$9p2$1news.onet.pl...
Skoro silnik diesla jest taki dynamiczny, że aż bardziej od benzynowego, to dlaczego wszyscy w F1 i znakomita większość samochodów w rajdach jeździ z silnikami benzynowymi?
Właśnie noszę się z zamiarem zakupu samochodu z silnikiem diesla, ale nie dorabiam do tego ideologii tylko wiem, że po prostu wychodzi taniej przy dużych przebiegach. To by mi bardzo poprawiło komfort życia gdybym dał się przekonać, że diesel jest lepszy, a nie dla "biedaków".

Niektorzy posiadacze diesli po prostu nie wiedza, do czego sluzy skrzynia biegow.

Pozdrawiam
Kamil

Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.