"Mam trzy źródła". Autor tekstu o seksaferze na Podkarpaciu odpowiada na zarzuty.

Data: 2019-04-04 10:32:18
Autor: Bruno Brunowski
"Mam trzy źródła". Autor tekstu o seksaferze na Podkarpaciu odpowiada na zarzuty.
"- Uważam, że zadaniem mediów jest informowanie ludzi o tym, co się dzieje, a nie zatajanie faktów. A fakty są takie, że były oficer CBA Wojciech J. zawiadomił prokuraturę o tym, że szef CBA próbował wyciszyć sprawę sekstaśmy marszałka Marka Kuchcińskiego - mówi w rozmowie z naTemat Andrzej Rozenek, dziennikarz tygodnika "NIE". I zapowiada kolejne publikacje.
(...)
-Nie ma pan więc 100 proc. pewności, czy zawiadomienie byłego oficera CBA jest zgodne z faktami. Może się okazać, że nie ma żadnych taśm. Była za to okładka tygodnika "NIE" z Markiem Kuchcińskim, trzymającym laskę marszałkowską, na której zawieszone są majtki.
-Jest wysoce nieprawdopodobne, aby taśma nie istniała. Wskazują na to materiały dowodowe złożone przez Wojciecha J., między innymi nagrania audio funkcjonariuszy CBA, którzy próbują od niego uzyskać taśmę. Proponują mu za nią zresztą duże pieniądze. Chcą się dowiedzieć, skąd ją ma i namówić go do wycofania się z tego, co napisał w raportach do premiera Mateusza Morawieckiego i szefa CBA Ernesta Bejdy.
Warto też zwrócić uwagę na to, co się teraz dzieje wokół Wojciecha J., który zawiadomił prokuraturę o sprawie. Oficer, który niedawno miał uprawnienia dalece wykraczające poza pragmatykę służby, brakowało już tylko licencji na zabijanie, teraz jest przedstawiany przez służby jako osoba niespełna rozumu. Coś tu nie gra.
(...)
-Czy był na Podkarpaciu, by na miejscu zbadać wątek taśmy?
-Nie, ale mam na miejscu trzy źródła, które uwiarygodniły moje informacje. Jutro w "NIE" ukaże się mój nowy tekst, w którym podaję kolejne informacje o tej bulwersującej sprawie."

--
Bruno

Data: 2019-04-04 19:55:18
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:41ff821c-db94-43aa-9c1f-22310e627b6agooglegroups.com...
[...]

Ostanie kilka miesięcy to ostre zapalenie PiS-owskich tyłków. Większość "bohaterów" zapisała się na majową listę ucieczkową do Brukseli. Nawet Jaki Opolski z 3-ciego miejsca (sic!!) startuje w Krakowie. Zero się zlitował. Nowogrodzka - nie! ;-))

--
Pajdak

"Mam trzy źródła". Autor tekstu o seksaferze na Podkarpaciu odpowiada na zarzuty.