"Mam trzy źródła". Autor tekstu o seksaferze na Podkarpaciu odpowiada na zarzuty.

Data: 2019-04-04 19:55:18
Autor: Pajdak
"Mam trzy źródła". Autor tekstu o seksaferze na Podkarpaciu odpowiada na zarzuty.
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:41ff821c-db94-43aa-9c1f-22310e627b6agooglegroups.com...
"- Uważam, że zadaniem mediów jest informowanie ludzi o tym, co się dzieje, a nie zatajanie faktów. A fakty są takie, że były oficer CBA Wojciech J. zawiadomił prokuraturę o tym, że szef CBA próbował wyciszyć sprawę sekstaśmy marszałka Marka Kuchcińskiego - mówi w rozmowie z naTemat Andrzej Rozenek, dziennikarz tygodnika "NIE". I zapowiada kolejne publikacje.

Ostanie kilka miesięcy to ostre zapalenie PiS-owskich tyłków. Większość "bohaterów" zapisała się na majową listę ucieczkową do Brukseli. Nawet Jaki Opolski z 3-ciego miejsca (sic!!) startuje w Krakowie. Zero się zlitował. Nowogrodzka - nie! ;-))

--
Pajdak

"Mam trzy źródła". Autor tekstu o seksaferze na Podkarpaciu odpowiada na zarzuty.