Mam w bagażniku model skrzydła, Mógłbym państwu tu tym strzelić

Data: 2012-01-25 11:00:30
Autor: anCZka
Mam w bagażniku model skrzydła, Mógłbym państwu tu tym strzelić
bardzo mi się podobają "renomowane" uczelnie tych panów:  University of Akron, Wydziale Medycznym University of Maryland w Baltimor.
No poprostu harwardy i hogwardy. Próują zrobić nazwisko na tragedii wielu rodzin...

http://wyborcza.pl/1,75248,11026548,Smolenski_zespol_Macierewicza__Brzoza_we_mgle_absurdow.html

Aneczka

Data: 2012-01-25 11:02:22
Autor: KiloSierra
Mam w bagażniku model skrzydła, Mógł bym państwu tu tym strzelić
kolina zaloz se bloga

Mam w bagażniku model skrzydła, Mógłbym państwu tu tym strzelić