Mam wizje

Data: 2009-05-29 14:27:03
Autor: Jerzy Olszewski
Mam wizje
Widzę Pana Premiera na tle wielkiej czerwonej mapy Europy.
Tylko trzy małe wysepki dobrobytu na zielono. Polska, Grecja i Cypr!

I dodajmy, że Cypr tylko dzięki Posłowi Palikotowi, który intensywnie ożywia Polsko-Cypryjskie kontakty gospodarcze.

Nie wiem , jak długo uda nam się udając greków , utrzymać na naszych barkach ten biedny , umęczony kontynent...

Data: 2009-05-29 14:56:03
Autor: marfi
Mam wizje
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:gvokse$lcd$1nemesis.news.neostrada.pl...
Nie wiem , jak długo uda nam się udając greków , utrzymać na naszych barkach ten biedny , umęczony kontynent...

Nic straconego - może za trzy miesiące będziecie mogli wreszcie ogłosić żałobę narodową :)

--
marfi

Mam wizje