Mam wrażenie...

Data: 2011-01-13 22:36:20
Autor: Klin
Mam wrażenie...
że z PiSem w imieniu ruskich i unijnych ale tu już nie z takim zapałem - interesów, walczą opłacane kundle - czy aby - kość jaką wam rzucają warta jest waszego ujadania?

Data: 2011-01-13 21:52:36
Autor: obserwator
Mam wrażenie...
Klin że z PiSem w imieniu ruskich i unijnych ale tu już nie z takim zapałem -
interesów, walczą opłacane kundle - czy aby - kość jaką wam rzucają
warta jest waszego ujadania?

na tej grupie dzisiaj maski niektorym opadly cakowicie:)

Data: 2011-01-13 22:47:52
Autor: dK
Mam wrażenie...

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:ignr8p$2q6$1news.onet.pl...
że z PiSem w imieniu ruskich i unijnych ale tu już nie z takim zapałem -
interesów, walczą opłacane kundle - czy aby - kość jaką wam rzucają
warta jest waszego ujadania?

PiSdolisz
dK

Mam wrażenie...