Mam wrazenie ze rzadzi nami banda lobuzow

Data: 2009-10-27 23:08:05
Autor: awe
Mam wrazenie ze rzadzi nami banda lobuzow
Zwroccie uwage ze wystawili nam na ekran pare medialnych i wyrazistych osob. Gadaja, gadaja i chca zagadac, a tam gdzies za kurtyna odbywa sie prawdziwy hazard. Hazard z Polska. Biale wygrywa czarne przegrywa.

To juz jest szambo. W ogole sie tym przestalem interesowac. Niech sie zagryza. Wole juz 100 razy SLD niz te lumpiarstwo z PO

awe

Data: 2009-10-28 05:40:46
Autor: Prawusek

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message
[...]

Przyszła kolej na parcholewiznę? A potem znowu parchy - kiwony.

Data: 2009-10-28 07:33:38
Autor: Prawusek
"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote in message
> [...]
>
> To juz jest szambo. W ogole sie tym przestalem interesowac. Niech sie
> zagryza. Wole juz 100 razy SLD niz te lumpiarstwo z PO

**

A ja mam PEWNOŚĆ!

Hm, a ma ktoś wątpliwości - jednoręki bandyta z komina...

Data: 2009-10-28 09:37:39
Autor: zbig

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hc7ql8$vpp$1news.onet.pl...

Wole juz 100 razy SLD niz te lumpiarstwo z PO
Tę myśl w praktyke przekuwają liderzy PiS i SLD, idąc w tej chwili ramię w ramię z PiS. O ile jeszce PiS można zrozumieć. To partia bez honoru, wejdzie w układ z byle kim, byle tylko powrócic do władzy to SLD Napieralskiego stacza się powoli do roli przystawek, które pIs schrupie.

Data: 2009-10-28 10:09:20
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hc8vsq$r9v$1news.task.gda.pl...

[...]

-- --
widziales ten filmik animowany o poleczeniu nerwu wzrokowego z dupa?
awe

Mam wrazenie ze rzadzi nami banda lobuzow