Mam wrażenieoglądając jego zdjęcie .........

Data: 2009-02-24 09:37:02
Autor: rowerzysta2
Mam wrażenieoglądając jego zdjęcie .........
 Witam wszystkich rowerzystów. Bardzo spodobała mi się koncepcja roweru trekingowego wyposażonego w siodełko pokazane pod adresem - http://www.secesja.pl/do/item/FLYER/SIODOFLYER. W opisie tego siodełka pisze, że jest na długie dystansy, ale czy rzeczywiście nadaje się na długie dystansy?. Mam wrażenie oglądając jego zdjęcie, że nie uwzględnia jego ergonomia naszego przyrodzenia. Za wszystkie opinie związane z tym tematem z góry dziękuję.

Pozdrawiam
rowerzysta2  --

Data: 2009-02-24 10:01:08
Autor: Titus Atomicus
Mam wrażenieoglądając jego zdjęcie .........
In article <139f.000002e8.49a3b1ae@newsgate.onet.pl>,
 "rowerzysta2" <rowerzysta2WYTNIJTO@op.pl> wrote:

Mam wrażenie oglądając jego zdjęcie, że nie uwzględnia jego ergonomia naszego przyrodzenia. Za wszystkie opinie związane z tym tematem z góry dziękuję.

Nie rozumiem.
Pokaz fotke.

TA

Data: 2009-02-24 10:18:10
Autor: Kuba Stasiak
Mam wrażenieoglądając jego zdjęcie .........
Jak Brooks twierdzi, że jest na długie dystanse, to faktycznie musi tak być.

Data: 2009-02-24 10:45:10
Autor: PeJot
Kuba Stasiak pisze:
Jak Brooks twierdzi, że jest na długie dystanse, to faktycznie musi tak być.

Pod warunkiem że sobie siodło "ułożysz" pod swoje d4. Co wówczas wycierpisz to twoje :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-02-24 12:39:01
Autor: Tomasz Minkiewicz
Mam wrażenieoglądając jego zdjęcie .........
On Tue, 24 Feb 2009 10:45:10 +0100
PeJot <PeJot@02.pl> wrote:

Kuba Stasiak pisze:
> Jak Brooks twierdzi, że jest na długie dystanse, to faktycznie musi tak > być.

Pod warunkiem że sobie siodło "ułożysz" pod swoje d4. Co wówczas wycierpisz to twoje :)

Brooks sprzedaje niektóre siodła (Flyera chyba też) w wersjach ze skóry
nasączonej fabrycznie jakimś magicznym smarowidłem przyspieszającym
dupasowanie.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-02-24 11:16:33
Autor: Kacper Perschke
Mam wraÂżenieoglÂądajÂąc jego zdjĂŞcie .........
Dnia 24.02.2009 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:
Mam wrażenie oglądając jego zdjęcie, że nie uwzględnia jego ergonomia naszego przyrodzenia. [...]
[...]
Pokaz fotke.

Sądzisz, że pokaże fotkę przyrodzenia?

Moim zdaniem dopiero skan trójwymiarowy pozwoli wydawać osądy na temat
ergonomi.

Kacper

Data: 2009-02-24 14:46:34
Autor: rowerzysta2
> [...]

> Mam wrażenie oglądając jego zdjęcie, że nie uwzględnia jego > ergonomia naszego przyrodzenia. Za wszystkie opinie związane z tym tematem
Pokaz fotke.

TA

Cześć. W moim pytaniu wstawiłem link do zdjęcia, sprawdzałem, działa. Pozdrawiam
rowerzysta2  --

Data: 2009-02-25 19:34:41
Autor: Roberto
[...]

A to sie mylisz. Juz w 2002 roku mialem to siodlo w wyprawie na Litwe. Bylo nowe wiec przez 2-3 dni bylo niewygodnie ale ...nie tragicznie. Po tym okresie siodlo sie ulozylo i ...moglem juz jezdzic ile dusza zapragnie a dokladniej ile starczylo mi paliwa w zoladku.

Siodlo to mi sluzy tylko na wyprawy. Do uzytku codziennego mam siodlo sportowe...bez sprezyn.

A oto kilka fotek z siodelkiem w tle:

http://www.bike.pl/fotogaleria/duze.php?idu=1247&id=595&offset=6

http://www.bike.pl/fotogaleria/duze.php?idu=1247&id=615&offset=24

http://www.bike.pl/fotogaleria/duze.php?idu=1247&id=2547&offset=72

http://www.tinyurl.pl?6Zju9Bv8

http://picasaweb.google.com/Robertnarowerze/Czechy2004#5117400879585944626

--

Mam wrażenieoglądając jego zdjęcie .........