Mam wrażenieoglądając jego zdjęcie .........

Data: 2009-02-24 10:01:08
Autor: Titus Atomicus
Mam wrażenieoglądając jego zdjęcie .........
In article <139f.000002e8.49a3b1ae@newsgate.onet.pl>,
 "rowerzysta2" <rowerzysta2WYTNIJTO@op.pl> wrote:

Mam wrażenie oglądając jego zdjęcie, że nie uwzględnia jego ergonomia naszego przyrodzenia. Za wszystkie opinie związane z tym tematem z góry dziękuję.

Nie rozumiem.
Pokaz fotke.

TA

Data: 2009-02-24 10:18:10
Autor: Kuba Stasiak
Mam wrażenieoglądając jego zdjęcie .........
Jak Brooks twierdzi, że jest na długie dystanse, to faktycznie musi tak być.

Data: 2009-02-24 10:45:10
Autor: PeJot
Kuba Stasiak pisze:
Jak Brooks twierdzi, że jest na długie dystanse, to faktycznie musi tak być.

Pod warunkiem że sobie siodło "ułożysz" pod swoje d4. Co wówczas wycierpisz to twoje :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-02-24 12:39:01
Autor: Tomasz Minkiewicz
Mam wrażenieoglądając jego zdjęcie .........
On Tue, 24 Feb 2009 10:45:10 +0100
PeJot <PeJot@02.pl> wrote:

Kuba Stasiak pisze:
> Jak Brooks twierdzi, że jest na długie dystanse, to faktycznie musi tak > być.

Pod warunkiem że sobie siodło "ułożysz" pod swoje d4. Co wówczas wycierpisz to twoje :)

Brooks sprzedaje niektóre siodła (Flyera chyba też) w wersjach ze skóry
nasączonej fabrycznie jakimś magicznym smarowidłem przyspieszającym
dupasowanie.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-02-24 11:16:33
Autor: Kacper Perschke
Mam wraÂżenieoglÂądajÂąc jego zdjĂŞcie .........
Dnia 24.02.2009 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:
Mam wrażenie oglądając jego zdjęcie, że nie uwzględnia jego ergonomia naszego przyrodzenia. [...]
[...]
Pokaz fotke.

Sądzisz, że pokaże fotkę przyrodzenia?

Moim zdaniem dopiero skan trójwymiarowy pozwoli wydawać osądy na temat
ergonomi.

Kacper

Data: 2009-02-24 14:46:34
Autor: rowerzysta2
> [...]

> Mam wrażenie oglądając jego zdjęcie, że nie uwzględnia jego > ergonomia naszego przyrodzenia. Za wszystkie opinie związane z tym tematem
Pokaz fotke.

TA

Cześć. W moim pytaniu wstawiłem link do zdjęcia, sprawdzałem, działa. Pozdrawiam
rowerzysta2  --

Mam wrażenieoglądając jego zdjęcie .........