Mam wrażenieoglądając jego zdjęcie .........

Data: 2009-02-25 19:34:41
Autor: Roberto
Mam wrażenieoglądając jego zdjęcie .........
 Witam wszystkich rowerzystów. Bardzo spodobała mi się koncepcja roweru trekingowego wyposażonego w siodełko pokazane pod adresem - http://www.secesja.pl/do/item/FLYER/SIODOFLYER. W opisie tego siodełka
pisze,
że jest na długie dystansy, ale czy rzeczywiście nadaje się na długie dystansy?. Mam wrażenie oglądając jego zdjęcie, że nie uwzględnia jego ergonomia naszego przyrodzenia. Za wszystkie opinie związane z tym tematem z góry dziękuję.

A to sie mylisz. Juz w 2002 roku mialem to siodlo w wyprawie na Litwe. Bylo nowe wiec przez 2-3 dni bylo niewygodnie ale ...nie tragicznie. Po tym okresie siodlo sie ulozylo i ...moglem juz jezdzic ile dusza zapragnie a dokladniej ile starczylo mi paliwa w zoladku.

Siodlo to mi sluzy tylko na wyprawy. Do uzytku codziennego mam siodlo sportowe...bez sprezyn.

A oto kilka fotek z siodelkiem w tle:

http://www.bike.pl/fotogaleria/duze.php?idu=1247&id=595&offset=6

http://www.bike.pl/fotogaleria/duze.php?idu=1247&id=615&offset=24

http://www.bike.pl/fotogaleria/duze.php?idu=1247&id=2547&offset=72

http://www.tinyurl.pl?6Zju9Bv8

http://picasaweb.google.com/Robertnarowerze/Czechy2004#5117400879585944626

--

Mam wrażenieoglądając jego zdjęcie .........