Mam żal do pani Henryki Krzywonos

Data: 2010-08-31 00:04:16
Autor: Eulalia Browarek
Mam żal do pani Henryki Krzywonos
Dlaczego po zejściu ze sceny  klapsa po pupci Jarosławowi nie dała ? Albo chociaż wytargala Jareczka za ucho i nie postawiła do kata ?

Zennon

Data: 2010-08-30 17:40:18
Autor: Hans Kloss
Mam żal do pani Henryki Krzywonos
On 31 Sie, 02:04, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Dlaczego po zejściu ze sceny  klapsa po pupci Jarosławowi nie dała ? Albo
chociaż wytargala Jareczka za ucho i nie postawiła do kata ?

 Powtarzasz po innym pełofanatyku z gaziarni, niejakim Marku Wilku:
http://wyborcza.pl/1,75478,8315523,Internauci__Pani_Henryko___ma_pani_jaja.html
A ja żałuję że nie zrobiła publicznie laski donkowi i nie wylizała
publicznie rowa bronkowi. Byłoby to, mimo wszystko, mniej odrażające
niż to co usrała na zjeździe.
J-23

Data: 2010-08-31 06:55:49
Autor: Miglanc

Address.invalid> wrote:
[...]

Hans, poproć któregoś ze swoich niech ci zrobi laskę! awe, raff, u2 marzą o tym!

--

Zahir

http://www.youtube.com/watch?v=3gat8hpi0VY

Data: 2010-08-31 09:37:52
Autor: PaPi
Mam żal do pani Henryki Krzywonos
A ja żałuję że nie zrobiła publicznie laski donkowi i nie wylizała
publicznie rowa bronkowi.

Poziom intelektualny PiSowca jak sie patrzy.
Te same fobie analne (lizanie rowa, wysysanie piardow) co niejaki rAzor.
Te sama proletariacka zwulgaryzowanie zachowan seksualnych (robienie laski) co Panslavista.

Zenada.

Data: 2010-08-31 09:40:35
Autor: raff
Mam Ĺźal do pani Henryki Krzywonos
W dniu 2010-08-31 09:37, PaPi pisze:
[...]

Masz wlos lonowy w kaciku ust. Męski.

O tu, po prawej.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-31 06:54:20
Autor: Miglanc

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i5hgtv$924$1tioat.net...
Dlaczego po zejściu ze sceny  klapsa po pupci Jarosławowi nie dała ? Albo
chociaż wytargala Jareczka za ucho i nie postawiła do kata ?

Zennon

Ta pani w przeciwieństwie do zjazdowej hołoty posiada honor!

Data: 2010-08-31 07:13:14
Autor: jerzy.n
[...]

Byłeś jednym z tych wyjców na sali, piękne gesty !

Mam żal do pani Henryki Krzywonos