Mam zamiar kupić motor

Data: 2012-10-03 07:44:40
Autor: Marcin N
Mam zamiar kupić motor
W dniu 2012-10-03 01:15, Phen0mable pisze:
Cześć wam. Mam zamiar kupić motor. Mam 188 wzrostu i ważę około 130
kilo.

Pomijając, że cały post wygląda na podpuchę - zacznij poszukiwania od zrzucenia co najmniej 20 kg. Jak w ogóle można się tak spaść? To otyłość chorobliwa, czy wynikająca z całkowitego braku charakteru?

--
MN

Data: 2012-10-02 23:21:04
Autor: ursyn
Mam zamiar kupić motor
W dniu środa, 3 października 2012 07:44:41 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]

Pomijając, że cały post wygląda na podpuchę - zacznij poszukiwania od zrzucenia co najmniej 20 kg. Jak w ogóle można się tak spaść? To otyłość chorobliwa, czy wynikająca z całkowitego braku charakteru?

Ale o co Ci chodzi, przecież on na Tobie leżał nie będzie, niech se waży ile mu pasuje.

Pozdrawiam
    ursyn

Mam zamiar kupić motor