Mam zamiar kupić motor

Data: 2012-10-03 13:34:03
Autor: WW
Mam zamiar kupić motor
W dniu 2012-10-03 01:15, Phen0mable pisze:
Cze¶ć wam. Mam zamiar kupić motor. Mam 188 wzrostu i ważę około 130
kilo. [...]

Mam podobne gabaryty, tylko 30 kg mniej.
Upatrzyłem sobie motor Triumph Rocket III Touring.
(Zakup czeka na ukończenie budowy garażu.)
Motor rzadki, nietuzinkowy i nieobciachowy jak inne "kultowe" i godny naszych wymiarów.  :-)

Pozdrawiam
WW

Data: 2012-10-03 11:41:07
Autor: AZ
Mam zamiar kupić motor
On 2012-10-03, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:
Cześć wam. Mam zamiar kupić motor. Mam 188 wzrostu i ważę około 130
kilo. [...]

Mam podobne gabaryty, tylko 30 kg mniej.
Upatrzyłem sobie motor Triumph Rocket III Touring.
(Zakup czeka na ukończenie budowy garażu.)
Motor rzadki, nietuzinkowy i nieobciachowy jak inne "kultowe" i godny naszych wymiarĂłw.  :-)

Tak. W sam raz do jazdy po polach i lasach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-03 12:18:19
Autor: Piotr Klimek
Mam zamiar kupić motor
Dnia (Wed, 3 Oct 2012 11:41:07 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje:

Raz na pewno da się wjechać.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-10-03 13:58:57
Autor: Marcin N
Mam zamiar kupić motor
W dniu 2012-10-03 13:41, AZ pisze:
On 2012-10-03, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:
[...]

Przy tej wadze to do jazdy po polach nada siÄ™ Ursus C330.

--
MN

Data: 2012-10-03 12:12:03
Autor: AZ
Mam zamiar kupić motor
On 2012-10-03, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Tak. W sam raz do jazdy po polach i lasach.

Przy tej wadze to do jazdy po polach nada siÄ™ Ursus C330.

Marcinie czemuz to tak przejales sie waga pytajacego?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-03 14:51:46
Autor: Marcin N
Mam zamiar kupić motor
On 2012-10-03, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Tak. W sam raz do jazdy po polach i lasach.

Przy tej wadze to do jazdy po polach nada siÄ™ Ursus C330.

Marcinie czemuz to tak przejales sie waga pytajacego?

W sumie to nie wiem. Jakoś tak ostatnio rzuciło mi się w oczy, że w Polsce grubasów przybywa. Faceci nie dbają o siebie i tyją na potęgę.

Niedawno spotkałem się z grupą 8 "czoperowców". Tylko dwóch nie miało wyraźnej nadwagi. Czasem może warto krzyknąć na jednego czy drugiego - to się ocknie i wróci na jasną stronę mocy.

--
MN

Data: 2012-10-03 18:19:18
Autor: Adampio
Mam zamiar kupić motor
W dniu 2012-10-03 14:51, Marcin N pisze:
Niedawno spotkałem się z grupą 8 "czoperowców". Tylko dwóch nie miało
wyraĹşnej nadwagi.

Przeca to nic nowego. Jak maja jeszcze szczuple ĹĽony to w 100% pasujÄ… do modelu faceta dobrze sytuowanego, a takiego stac na czopera ;-)

Data: 2012-10-04 01:06:55
Autor: ursyn
Mam zamiar kupić motor
W dniu ¶roda, 3 paĽdziernika 2012 14:51:49 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
W dniu 2012-10-03 14:12, AZ pisze:

> On 2012-10-03, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
> Marcinie czemuz to tak przejales sie waga pytajacego?

W sumie to nie wiem. Jako¶ tak ostatnio rzuciło mi się w oczy, że w Polsce grubasów przybywa. Faceci nie dbaj± o siebie i tyj± na potęgę.

Niedawno spotkałem się z grup± 8 "czoperowców". Tylko dwóch nie miało wyraĽnej nadwagi. Czasem może warto krzykn±ć na jednego czy drugiego - to się ocknie i wróci na jasn± stronę mocy.
-- MN

Człowieku co Ty piszesz :) Taki p±czek to skarb, nie do¶ć że reperuje budżet państwa, bo jako konsument więcej konsumuje, to jeszcze bywa mega pożyteczny. Podczas wypadku działa jako poduszka powietrzna, jak goni± Cię wilki to chroni tyły. A na dodatek jak człowiek niepuszysty stanie obok takiego otyłego, to ma co najmniej +3 do atrakcyjno¶ci u płci przeciwnej(+10 jak jest zapyziały i niezadbany). Nie ma co się napinać :) to co po dwie pizzy na głowę i do tego kurczak pikantny w cie¶cie, i oczywi¶cie cola light.

Pozdrawiam
    ursyn[120/185/grrrrrubas :) ]

Data: 2012-10-04 07:09:25
Autor: Roman Niewiarowski
Mam zamiar kupić motor
W dniu 2012-10-03 14:51, Marcin N pisze:

W sumie to nie wiem. Jakoś tak ostatnio rzuciło mi się w oczy, że w
Polsce grubasów przybywa. Faceci nie dbają o siebie i tyją na potęgę.

Jestes moim idolem.
Czekam na wontki odpowiednio o wlosach w uszach, nosie, pod pachami, a pozniej na jajach. Oczywiscie w tzw miedzyczasie mozesz rozpoczac batalie z motocyklistami z brzydka cera, niechetnym maseczkom ziolowym itd.

Czasem może warto krzyknąć na jednego czy drugiego -
to siÄ™ ocknie i wrĂłci na jasnÄ… stronÄ™ mocy.

Nie licze ze sie ockniesz, ale...

pozdr
newrom
PS. dosc zabawnie by bylo gdyby pytajacy okazal sie kulturysta ;)
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-10-05 08:21:16
Autor: Marcin N
Mam zamiar kupić motor

PS. dosc zabawnie by bylo gdyby pytajacy okazal sie kulturysta ;)

Okazało się, że raczej nie.

--
MN

Data: 2012-10-05 08:29:31
Autor: Roman Niewiarowski
Mam zamiar kupić motor
W dniu 2012-10-05 08:21, Marcin N pisze:

Okazało się, że raczej nie.

Widziales go na zywo ?
Zreszta nawet jakby wazyl 180 i sie kulal (jak Pyra) to gowno Cie to obchodzi i robienie takich uwag pachnie rozwojem na poziomie sredniakow.

pozdr
newrom

Data: 2012-10-05 08:33:21
Autor: Marcin N
Mam zamiar kupić motor
[...]

Myślisz, że wyświadczasz mu przysługę?
O co w ogóle się kłócisz? Wolę spory z AZ na temat pozycji w zakręcie.

--
MN

Data: 2012-10-05 09:03:23
Autor: Roman Niewiarowski
Mam zamiar kupić motor
W dniu 2012-10-05 08:33, Marcin N pisze:

Myślisz, że wyświadczasz mu przysługę?

Nie.

O co w ogóle się kłócisz?

Nie kloce sie, po prostu krzyknalem zebys sie otrzasnal.

Wolę spory z AZ na temat pozycji w zakręcie.

obawiam sie ze on juz jest za stary zeby przyjac wyzwanie na pojedynek z uzyciem workow na papucie.

pozdr
newrom

Data: 2012-10-05 09:04:31
Autor: AZ
Mam zamiar kupić motor
On 2012-10-05, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

O co w ogóle się kłócisz?

Nie kloce sie, po prostu krzyknalem zebys sie otrzasnal.

Do Marcina N nawet jakbys przez megafon z odleglosci 1 metra krzyknal
to i tak nie dotrze. TTTM.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-05 08:43:12
Autor: AZ
Mam zamiar kupić motor
On 2012-10-05, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Okazało się, że raczej nie.

Widziales go na zywo ?
Zreszta nawet jakby wazyl 180 i sie kulal (jak Pyra) to gowno Cie to obchodzi i robienie takich uwag pachnie rozwojem na poziomie sredniakow.

A Ty ile wazysz? :P

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-05 12:05:09
Autor: Roman Niewiarowski
Mam zamiar kupić motor
W dniu 2012-10-05 10:43, AZ pisze:

A Ty ile wazysz? :P

Szczerze mowiac to nie wiem, ale na pewno wiecej niz norma mowi i to nie przez silownie.
Pol zycia wazylem za to ponizej normy, wiec srednia wychodzi ok ;)
Nie zmienia to faktu ze to moja osobista sprawa czy wole wazyc zgodnie z norma, czy pozwalac sobie na hedonizm kulinarny i nikomu nic do tego.

pozdr
newrom z brzuszkiem wskazujacym na opuchlizne glodowa lub... ;)
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-10-05 10:08:23
Autor: AZ
Mam zamiar kupić motor
On 2012-10-05, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

A Ty ile wazysz? :P

[...]

Marcin bedzie smutny jak to przeczyta :-(

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-05 12:16:58
Autor: Roman Niewiarowski
Mam zamiar kupić motor
W dniu 2012-10-05 12:08, AZ pisze:

Marcin bedzie smutny jak to przeczyta :-(

Mysle ze po dlugiej terapii jakos uda mi sie pogodzic z tym faktem i dalej zyc. Ale moj swiat juz nie bedzie taki sam.

pozdr
newrom

Data: 2012-10-05 13:15:43
Autor: WOJO
Mam zamiar kupić motor
newrom z brzuszkiem wskazujacym na opuchlizne glodowa lub... ;)
....ci±żę ?! :)
WOJO

Data: 2012-10-05 13:28:30
Autor: Roman Niewiarowski
Mam zamiar kupiďż˝ motor
W dniu 2012-10-05 13:15, WOJO pisze:

...ci��� ?! :)

Niestety nie (nagroda nadal nieodebrana, z tego co wiem).

pozdr
newrom

Data: 2012-10-10 14:56:59
Autor: drc_huna
Mam zamiar kupić motor
Marcin N,
Ja z chęci± kupię tę DR-Zkę :)
pozdrawiam.

Roman Niewiarowski napisal

Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-10-11 08:19:40
Autor: Roman Niewiarowski
Mam zamiar kupić motor
W dniu 2012-10-10 16:56, drc_huna pisze:

Ja z chęci± kupię tę DR-Zkę :)

super

pozdr
newrom

Data: 2012-10-03 14:31:08
Autor: Kuczu
Mam zamiar kupić motor
W dniu 2012-10-03 13:41, AZ pisze:

Tak. W sam raz do jazdy po polach i lasach.

Takim trumfem to dopiero mozna pole orac !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-10-03 16:58:30
Autor: Monster
Mam zamiar kupić motor
W dniu 2012-10-03 13:34, WW pisze:

Motor rzadki, nietuzinkowy i nieobciachowy jak inne "kultowe" i godny
naszych wymiarów.  :-)

Nietuzinkowy??U mnie na wsi s± chyba trzy,co drugi cioters posiada.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-10-05 13:25:59
Autor: WW
Mam zamiar kupić motor
W dniu 2012-10-03 16:58, Monster pisze:
W dniu 2012-10-03 13:34, WW pisze:

Motor rzadki, nietuzinkowy i nieobciachowy jak inne "kultowe" i godny
naszych wymiarów.  :-)

Nietuzinkowy??U mnie na wsi s± chyba trzy,co drugi cioters posiada.

A co to za "wiocha'?
Na "mojej" prawie wszyscy maj± motocykle i to im "cięższy tym lepszy".
Nawet spotykaj± się co sobota na pufku, przejeżdżaj±c nawet i 700 m.   :-)
Obowi±zkowo w skórach.   :-)

Ale Rocketa nie ma nikt.  :-P

Pozdrawiam
WW

Data: 2012-10-05 21:07:54
Autor: Monster
Mam zamiar kupić motor
W dniu 2012-10-05 13:25, WW pisze:
[...]

To sobie w końcu sprawi±,chyba w każdej okolicy jest taka liga,nasi jeżdż± trochę więcej,dookoła rynku jest z 600m:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Mam zamiar kupić motor