Mama pod kołami autobusu MZK

Data: 2009-10-27 12:09:02
Autor: Tzva Adonai
Mama pod kołami autobusu MZK
On 27 Paź, 16:33, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

musiał wjechać już na czerwonym.. Jarosław Niedźwiecki

Liczysz na sowite odszkodowanie, które pozwoli ci nie podejmować pracy
przez następne kilka lat?...

Data: 2009-10-27 20:17:48
Autor: Tomaszek
Tzva Adonai pisze:
Liczysz na sowite odszkodowanie, które pozwoli ci nie podejmować pracy
przez następne kilka lat?...
No tak, dla ciebie nie ma żadnej świętości, nic:( Wy naprawdę jesteście inni...
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Mama pod kołami autobusu MZK