Mama tego Austriaka to musiała być rodowita Niemka ...

Data: 2010-02-09 11:18:44
Autor: Woland
Mama tego Austriaka to musiała być rodowita Niemka ...
Austriacki milioner Karl Rabeder sprzedaje właśnie swoją willę wartą
ok. 5 milionów zł. To... ostatnia rzecz jakiej się jeszcze nie pozbył
ze swojego szacowanego na 15 mln zł majątku. Milioner doszedł do
wniosku, że pieniądze "szczęścia nie dają", a na dodatek, że wielkie
bogactwo jest nieetyczne.

Austriak chce "pozbyć" się także pięknego domu w Prowansji (wartość -
grubo ponad 2 mln zł), sześciu szybowców (1,5 mln), czy luksusowego
Audi A8 (250 tys. zł). Biznesmen pozbywa się dosłownie wszystkiego -
na sprzedaż wystawił także większość należących do niego mebli.

- Mój pomysł jest prosty: nie chcę nic mieć. Absolutnie nic - mówi
dziennikarzom "The Daily Telegraph". - Pieniądze są bezproduktywne -
uniemożliwiają przyjście szczęścia - tłumaczy.

Niezwykły przedsiębiorca zamieni teraz swoją luksusową alpejską willę
na drewniany domek w górach, a dom w Prowansji na kawalerkę w
Insbrucku. Całe uzyskane ze sprzedaży pieniądze trafią do założonych
przez Austriaka organizacji charytatywnych, które będą działać na
terenie Ameryki Centralnej i Południowej.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7544334,Przekazal_majatek_na_dobroczynnosc___Fortuna_uczynila.html

Mama tego Austriaka to musiała być rodowita Niemka ...