Mam± to jest Rysio, a Tat± to jest Krzy¶

Data: 2013-04-25 20:47:51
Autor: abc
Mam± to jest Rysio, a Tat± to jest Krzy¶
-My, wiesz, jeste¶my chłopakami, kochamy się bardzo, ale jak chcesz być
hetero, nie mamy nic  przeciwko temu,  nasz drogi synku - mówi Tata i Tata
do dziecka.

Potem dziecko idzie do szkoły i spotyka się z innymi uczniami. Ci, jak to w
szkole, pytaj± się: -A co robi Twoja Mama?

No i dajmy na to, mały Sławcio odpowiada, zgodnie z wymogami edukacji
seksualnej od czwartego roku życia, że u niego Mam± to jest Rysio, a Tat± to
jest Krzy¶.

Koleżanki i koledzy s± pełni zachwytu, a ponieważ edukacja od czwartego roku
życia działa już całkiem nieĽle, mnoż± się pytania:

- Sławciu, a jak oni to robi±? A mog± mieć dzieci? Bo Pani od orgazmu
łechtaczkowego jeszcze nam o tym nie mówiła.

I tu nasz biedny Sławcio się zastanawia, my¶li, prawie rwie włosy, aż w
końcu mówi:

- Wiecie co, w TVN 24 mówi± cał± prawdę, cał± dobę. Poogl±dajcie sobie, to
się dowiecie..

Więcej
http://benevolus.salon24.pl/502976,durczok-bardziej-grodzki-od-grodzkiej

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2013-04-26 18:12:14
Autor: pluton_
Mam± to jest Rysio, a Tat± to jest Krzy¶
Potem dziecko idzie do szkoły i spotyka się z innymi uczniami. Ci, jak to
szkole, pytaj± się: -A co robi Twoja Mama?

Dzieci w szkole raczej pytaja: przelecial cie ksiadz czy zwiales ?

Nullification

Mam± to jest Rysio, a Tat± to jest Krzy¶